rindu kau beb

serius aku cakap aku rindu kau . opss ,, lupe nak bagi salam . assalamualaikum . tengok nak cite pasal ni lupe pulak nk bagi salam hewhew . semalam aku kemas umah dari pagi smpai tengah hari . then mak aku ajak g umah kawan die . btw time tu aku lom mandi age . mak aku cakap takpe kau bukannye suke mandi . alahai mak aku ni , see aku da lari topik . sebenanye aku nak cite pasal Miss u sayang . alahai main sayang-sayang pulak aku ni . hewhew

see ade pic I MISS U . oh dengg . acece . sbenaye malu la nak cite . aip sabar la , nak cite , mesty ingat aku rindu capital s kan . eh tak la . haha . aku rindu kawan3 aku . sape tak miss dieowg wei . seyes rindu . aku rindu diewog dieowg rindu aku . see btape besar nye sayang aku kat dieowg # ape aku mengarot ni . btw dalam cuti ni yang slalu mai msej ngn aku miza , sbb aku active kan num die . btw mimi n aini pon aku ade active kan , tapi masalahnye aini n mimi tak nk balas , bukan ape yang mimi sibuk dngn keje . . aini pulak sibuk dengan gG die leee . Hhaha . so sape lagi aku cepat3 aktivi kan num miza . so takde la bosan sangat . btw aku da tau semua rahsia die dan die pon da tau sume rasia aku , tak 100 peratus tau okey ., hewhew . kalau keling yang yang tulis tah ape yang die tulis , #eh , ape yang aku mengarot dan mencarot ni . oh deng . sbnanye aku takde idea la nk tulis . saje nak luangkan mase yang teramat bosan dengan blog , alahai


boboboi >.<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan