mengerti ngak ?

assalamualaikum . salam sejahtera and salam satu malaysia * cikgu fauzi*
dah 2 bulan aku sekolah untuk tahun 2012 . and dah 4 tahun aku tak salam abah , tak cium pipi gemok abah , tak peluk abah . tak dapat rase timangan abah . tak dapat kene karen*kentut* abah . abah ! adah rindu nak baut semua tu . aku pergi sekolah sendiri tanpe abah . makan dekat kedai tanpe abah . abah ! terime kasih sebab abah kahwin dengan mak and dapat adah . adah sayang mak and abah . 
hari ni aku nak tunjuk beberape gambar salah seorang anak 
HAJI OTHMAN BIN ALI 
iaitu 
NURUL DAMIA AQILAH BINTI HAJI OTHMAN
disetiap gambar pasti ade cerite


gambar first

rumah RAJAWALI , i love my Rajawali . btw selame aku sekolah , baru sekolah smkbukit changgang aku dapat rumah biru . btw aku takpena masuk rumah biru , dari kecik lagi . mulemule kuning , purple , hijau , merah , purple and sekarang biru :) 
see , warne warni . omey lah !
muke aku macam nampak kaki right ? macam setan kalau sape cakap betul , mengong . 

 gambar kedua

nampak ? nampak ape ? katil ? bantal kurekure ? katil ? 
jyeahh :) betullha ,. mane tau ni . confirm korang belum bute lagi . heee . ape kat mate aku ? penutup camre nikon , saje nak buat promosi . sape nak beli penutup camre ? penutup je aku jual :)

 gambar ketige

BANTU DIRI UNTUK BANTU ORANG LAIN . 
PRS
nampak tak aku tengah buat ape ? taknampak ? errr . sebananye aku pun taktau ape aku buat , btw aku dah jadi PRS . kau bile lagi *Promotesikit*
best tau ajdi PRS . sebab ?if kite pakai baju biase , tapi jawatan kite setaraf sama itu pengawas . betulllha , tu sebab aku and kawankawan aku jadi PRS . lupe nak bagitahu , geng aku dapat jadi PRS gak . tapi shida , diam je . 
aku benci ade budak kutuk PRS . 
budak tadika ? watlex . pemusnah rakan sebaye ? YaAllah . 
apepuncannot . sukehati kucing mak jiran sebelah nenek awak je kan .
see ! aku dah mencarut .


k lah , aku nak buat taik mate ni . ngantuklha , pukul 5.30 nanti kene teman mak pergi sekolah mak , ade tusyen , sumpah malas sangat :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan