assalamualaikum .


Good Luck !
5.3.2012 <-- esok bermulelah Ub 1 ( Ujian Bulan 1 )
rase takut jugak . sebab aku tak bace satu hape pun . act soalan and teknik menjawab untuk form4 susah woo . rase takutlha . . hari tuh cikgu bagi usha sikit semua soalan yang lepas . ha hambik . lembit lha tangan teman cikgu buat . karangan kne lebih 350 patah perkataan . 
weyh ! takpenah buat karangan sebanyak tuh . act cikgu takbagi pun latihan . 
kalau BAHASA MELAYU maybe boleyh lah score . yang paling takut BAHASA INGGERIS . B.i aku takpenah dapat A seumur hidup . kalau dapat pun cukupcukup makan . lagilagi Sejarah . takpenah dapat A . yang dapat C , D and E . wow . ade E .
cikgu cakap kalau nak lulus Spm , Sejarah and Bm kene lulus , woah . takut lha . sumpah takut . mathematic . maybe boleyh score . act penah gagal . tu yang takut , tu punn jarangjarang gagal sebab mathematic , otak aku boleyh terime . sebenanye aku nak tusyen .but , aku kesian lha dekat mak aku . aku punn pikir if nak pergi tusyen mesti pakai duitkan . mane nak dapat duit jike seorang ibu tidak berkerja , yeah ! memang aku tau amk aku bekerja , but mak aku keje sorang and nak menanggung 12 orang . tnegok ! betape ramainye anggote rumah aku . 
balik pade topic UB 1 balik
science ? insyaallah UB1 ni aku boleyh buat . science boleyh masuk sikit . Ert pun , insyaallah . 


wei kawan . GOOD LUCK tau . do the best . aku doakan korang boleyh buat . <3

weyh budak . study lexlok tau

GODLUCK SAYANG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan