Exam II ?

Oh my Putera Pandai Tengah . ape tuh ? name panggilan untuk PPT . 
so cweeet <3
Tadi exam Bahasa Melayu . senang gile . tapi paling benci kene buat karangann . rase tangann ni nak tercabut . rase tangan ni nak tertanggal . rase urat tangann ni nak tercabut . cikgu ! saya bukan robot . saya cume manusia biase yang bername nurul damia aqilah binti othman . saya hanye insan yang comel and cute , bukan robot yang comel dan cute .
nak tau tk ? nak type niyh punn tangan aku tergetar-2 . rase macam penyakit pakingson datang . hahah . ala , penyakit yang orang tut kene tuh . tut ? tah lha . susah nak explain . tadi sempat tiru jugak lha .
niat nak ke tandas cume betulkan rambut yang jatuh , bile nampak kawan sebaya masuk tandas , ha ! bukak langkah ! ape lagi , tanye tuh tanye ni , tanye tuh dan tanye ni . dan akhirnye mase berlalu dengann pantas . 
jam menunjukkan pukul 12.45 . lagi 15 minit nak tamat . aku punn ape lagi . dengan sepantas kilat , aku masuk kelas dan ape lagi , bukak langkah lha bile dah dapat jawapnn . cikgu tengok aku pelik . kenape laju sangat aku dapat idea . abaikann . 
bile sampai rumah , aku bukak langkah untuk letak minyak dekat tangann . supaya tangan sihat walafiat .
then aku bukak langkah untuk on9 .
 FACEBOOK AND PALING PENTING TWITTER
Sejarah ! mygosh . esok exam sejarah ! satu punn takbace . okey , dieowg cakap sejarah masuk essay . Pfft . susah lha . 
mungkinn esok akan kedengaran satu tangisann . tangisan sape ? esok aku boleh nagis sebab mungkin esok aku takdapat jawab . mintak-2 aku boleh jawab . Lagipunn sejarah kene lulus SPM tahunn depann . kalau tak jangan harap aku boleh dapat sijil SPM .
Goodnite <3




Tiada ulasan:

Catat Ulasan