amat membosankan apabila keluarga tiada dirumah . Okey--' Hampir seminggu jugak aku and nenek tinggal dalam rumah dekat Bandar Seri Ehsan . Mana pergi yang lain ? Uyun , mamat , edod , azan and alan dan taklupa jugak mak  duduk rumah baru . Walaupun aku dah tengok macam mane rumah baru tu tapi agak membosankan sebab dekat sana takde pape . takde telephone rumah , takde wifi , takda katil ,  takda tb . And paling membosankan adalah rumah baru tuh adalah rumah quarters guru . Oh Shitt --' . duduk sane cume boleh besarkan badan sebab dekat sana tak buat pape . So boringgggg . mak ada jugak suruh aku duduk sana . Mak aku suruh aku ponteng sekolah . What the shit ahh . taknak aku . cuti sabtu and ahad punn aku dah rindu nak potpet dekat budak kelas . ni pulak mak aku suruh cuti seminggu . memey tak ahhh . papepunn adah sayang mak okey :* lupchiuuu mom . <3 .

post kali ni bukan nak stori about mak and rumah baru . post kali ni aku nak creat pasal budak lelaki . why lelaki ? bukan semua lelaki aku nak cerita kali ni . aku nak cerita pasal Fitri hassim and Syazwan . orang yang penah aku betul-2 sayang tapi aku tak cinta , Susah nak translate sebab ada konflik disitu . Hahhaha . kenapa aku sayang tapi aku tak cinta ? i have one memories . the memories it's so bad . *betul ke ap yang aku cakap ni ? Woi ! apa gelak ? penah makan kasut saiz 10 tak ?

First aku cerita pasal FITRI HASSIM . why dengan dia ? aku penah cinta mati dengan dia . bukti ?



okey --' nampak ? apa itu cinta mati ? tahla . pergi lha Google then cari perkataan dekat situ . Lepas aku bace status ni , aku punn bukak lha semua mesej yang penah kiteowg chating . and memori bermula kembali . rasa kenangan mula menaik balik . rasa cinta kembali berbutik . Kenapa ? takpercaya ke ? Dengar tak lagu blog ni lagu ape ? okey--' dengarkan ! Bila Aku Jatuh Cinta . dulu first call fitri nyanyi lagu ni untuk aku . gune gitar pulak tu . orang cakap , akalu kita dapat pakwe or suami yang pandai main gitar ,. nescaya lelaki itu romantik . takpercyaa /? suka hati bapak tiri kau punye bini


takpuas dengar dekat blog aku ? boleh usha dekat youtube . tuh ha ! dah bagi link . so sweet kann . aku rindu dia . aku rindu suara dia . aku rindu kerisauan dia . aku rindu nak manja dengan dia . aku rindu nak marah dia . aku rindu nak tipu dia . aku rindu semua . hanya allah je tahu macam mane aku rindu dia . macam mana perasaan aku dekat dia . mungkin jodoh aku lebih baik dari dia . atau mungkin allah telah tetapkan jodoh aku dengan dia . tu sebab cinta berputik kembali . ngeehhh


Okey --' Comelkan harimau ni ? harimau jadian . ni lha fitri hassim . aku rindu kau bongok . ingat tak macam mana kita boleh couple ? ingat tak ? kalau kau tak ingat . kau bukak mesej kita yang lama-2 . lawak sayang . sedih sayang . kenangan kembali amat perit sayang . saya hanya sayangkan awak . hanya aku cinta kau sorang . cewah . Hahhaha . tapi betul . saya hanya cintakan awak seorang . saya minta maaf if saya minta kata putus hari tuh . sory sayang . :'(

Second ? aku dah taknak stori lagi . post lepas ni aku creat pasal syazwan okey . love you fitri hassim :*








Tiada ulasan:

Catat Ulasan