Asalamualaikum *lambai kaki

Harini aku nak cerita pasal ape ? tahlha . Tengok Video ni duluuu

Dah ? dia abah . ni last lagu from babah . aku rindu dia . if aku rindu dia mesty tgok video ni sebab aku tibe-tibe boleh dapat rasakan yang dia still bernyawa dan bernafas . Aku dapat rasakan . naluri seorang anak kann ? maybe aku salah . sebab depan 2 biji mata aku , aku saksikan yang abah dah takboleh bernafas . abah ditanamkan . tahlha . sampai sekarang aku tgah rasakan dia still hidup and still bernafas . aiyaaaaa . susah wooo kalau macam ni keadaanya . KONFLIK
ha , nampak idok teman punye kawan ni . semua cunn kann ? ada kira tak gambar teman ade berapa dalam video ni ? ade ? berapa ? hahahha . Aku suke budak rusyd tahun ni . Sebab best . tapi ada lha 4 orang manusia yang aku benci . Nak je aku sepak-2 muke dia . Booooo . 
I love Mysupermannnnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan