asalamualaikum *tunjuk gigi

hye :) sorry harituh aku emo sangat dengan cikgu yang macam --' . taknak cakap kayy . bak kata kawankawan mia , biarkan cikgu tuh buat macam tuh dekat kau . macam dicakapkan oleh cikgu tuh , kau tuh anak yatim kann ? bapak dah takde kann . so , lagi berdosa apabila dia jaja keburukan anak yatim . pahala kau dapat dan dosa dia dapat . apatah lagi sekarang bulan puasa . yah ! bersabar dan terus bersabar dan terus bersabar dan lagi dan lagi . Hey ! i wanna to stop this stories . aku dah malas nak ingat bende ni . sangat menyakitkan hati aku apabila acenggini jadi . 

harini aku nak stori pasal nenek . nenek ? okey ! nenek mane ? nenek esah or mahanom ? no lha . see this picture and pliss jangan tergoda dengan keHadsomeman dia !


hahaha . takhansomekann . ? tau dah . asal aku nak cerita pasal dia eh ? tahlah . maybe dia unik . mane taknya aku minat dia dari tahun lepas doh . baru tahun ni aku rapat dengan dia . nama dia Muhammad 'Amirul Bin Senin . nama dia memang ada ' . lawakan ? boleh dikatekan aku ni crush dia . haha . dia ? dia sebaya dengan abang aku . 18 tahun . tua kann ? err . aku cume minat dia . kalau ada jodoh takkemana lha even dia tua dari aku maybe aku akan sayang dia macam mane aku sayang babah . *jiwang 

aku dah banyak kali lepak dengan dia and aku dah banyak kali menyusahkan dia even dia takpernah merungut . kan nek ? kau takpernah merungut kan nek ? takkan ? nek . aku mintak maaf sebab aku dah banyak susahkan kau nek . aku suruh kau amik aku dekat sekolah . aku suruh kau amik aku dekat rumah . aku suruh kau belanja aku makan KFC . aku amik jam kau . aku amik kunci moto kau . aku tengok ic kau . kau sanggup kann dari rumah aku datang naik moto pergi rumah aku ? sayang kau nek ! aku nak cerita pasal dekat bazaar ramadhan tadi . lawak sangat dan sangat dan sangat . 

mule-mula kau cakap kau teringin nak air tembikai kann ? uyooo . kau mengandung ke nek ? anak siapa ? err . back to the stories . then aku punn ajak dia pergi bazaar ramadhan area rumah aku . btw aku memang dah cakap dekat miera yang aku nak pergi bazaar . then aku amik miera dekat rumah miera dalam pukol 5.30 . huh . miera ni macam anak datin pun ada . yelha . siap sampai 15minit . kalah aku . then puas lah aku round satu BSE cari nenek . err . aku rasa spotrim moto boleh pecah sebab aku bawak moto tuh punyelha lama . faedup cari nenek aku punn pergi kedai runcit beli barang nenek betul aku pesan . then aku punn puas pusing satu BSE cari dia . maklumlha aku takde kredit nak call dia .

tiba-tiba miera punye lha baik hati bagi aku pinjam kredit . ha , call nenek . nenek cakap dia dah balik rumah . macam haramjadah betul kau nek . penat aku main pusing-pusing . penat aku main gear . and dah lha minyak moto takbanyak time tuh . nasib aku pandai bahagi . then aku hantar barang nenek betul aku . then jiran pulak suruh pergi kedai beli barang . err . pergi jelha . dah pinjam moto dia . lepas aku beli . aku balik and dia suruh pergi sekali lagi . huh . pergi jelah . then nenek cakap dia dekat area rumah aku . ha . dengan pantas aku pecut . Then bila jumpe dengan nenek , aku lupa pulak aku tengah bawak moto and ada penunggang . *ceh . 

aku tengok nenek tuh handsome sangat . aku punn tergoda nyah . haha . then moto punn takseimbang . nasib aku pandai cover . hahah . then sampai je bazaar nenek taknak follow . dia tunggu moto dia . takut sangat moto hilang . then aku punn beli lha air tembikai dia . aku belanja dia sebab dia dah banyak tolong aku . then aku bekalkan dia laksa . then time tuh mira takde . tgah shopping lagi . aku punn duduk atas moto . aku cakap punye cakap tiba-tiba aku teringat yang aku nak tengok ic dia . dia punye kelam simpan ic . haha .

dia takbagi aku tengok ic . aku nampak kunci moto dia . aku amik . and tiba-tiba tangan dia sentuh tangan aku . woi ! bahagia sangat nek . haha . then miera nampak aksi macam tuh , miera cakap aish pasangan bahagia ni .. then nenek punn lepas tangan aku . aku amik kunci dia . kunci dia aku simpan dalam poket seluar . aku tau mesty dia nak amik kunci moto aku , aku punn cepat-2 simpan kunci moto aku . dia cakap woi aku ada stori ni . nak dengar tak ?padahal tuh tektik lama nak amik kunci balik . then aku tolak moto nak bla . dia cakap weyh . mak aku suruh aku balik cepat ni . bagi lha weyh 

bagi aku tengok ic kau dulu . baru aku bagi . then dengan kasih sayangnya dia . dia punn bagi . hahaha . sweet betul muka dia time tuh . aha . melt aku ni . then berakhir lha cerita aku kali ni . nek . aku nak kau tau . aku sayang kau kayy . aku taknak persahabatan kita putus tau . sebab persahabatan kita ni dah macam sweet couple *miera cakap






Tiada ulasan:

Catat Ulasan