perlu ke aku sedih ?

wooo . mak saya sihat , mak awak ? kbagus . sihatkann . saya tak sihat lha sebab saya tengah patah hati sekarang . why aku patah hati ? syed ahh . macam poh ke mak . kenapa dia macam tuh . okey . sangat tersakit hati bila mahu terangkan . rase macam nak je bunuh dia depan mak bapak dia . nak je bunuh dia depan mata babah . depan mata emak . sungguh aku tidak menyesal berpasangan dengan dia . kerana dia setia . cume aku . eh ? sepatutnye aku yang macam POH KE MAK . sebab ?

aku banyak tuduh dia . padahal ape yang aku tuduh takpernah dia buat . PLAYBOY ? aku selalu cakap dia playboy . tapi itu salah . ADAKAH B SALAH NAK BERKAWAN DENGAN PEREMPUAN ? SALAH KE SAYANG ? yaallah , kenapa kau bagi aku sikap ragu-2 kepadanya . huh . mungkin jalan terbaik adalah putus . yah PUTUS ! miera ada bace semua mesej yang syed bagi . mira ada sikit kebengangan sikit . sebab lelaki pandai mengayat . okey--' habis bil telephone rumah aku bulan ni melambung sebab aku banyak gayut dengan dia . MENYESAL TAK BERLAGU OUHHHHH .

dengar tak lagu blog aku ? sumpah aku nagis bila zur cakap lagu ni sama macam aku . weyh-2 aku rase macam nak mati esok . aku rase diri aku takguna sebab aku bodoh percayakan lelaki . act aku dah janji dengan azam , bila umur aku 21 tahun baru aku akan mula sayangkan orang ABANG , MIA JANJI UMUR MIA 21 TAHUN BARU MIA SAYANG LELAKI . SEKARANG MIA NAK BELAJAR DULU . azam abang angkat paling baik dalam dunia . didalam aku sedih .. dia pasty bagi semangat . janji yang aku buat ni lepas je aku putus dengan Syazwan . then lepas je aku janji , aku couple dengan Syed


i mintak maaf sangat-sangat you . i bodoh sebab i takpernah percayakan you . You hasutan kawan i kuat sayang . you . i nak you kembali dalam hidup i . tolong . i janji i takkan pernah ungkit pasal gf or whatever . you pernah cakap you takkan tinggalkan i . dan i pernah cakap yang i akan sayang you sampai bila-bila kann ? you , ape yang pernah terkeluar dari mulut i , i kene buat . so i nak sayang you sampai bila-bila . You . ingat tak i pernah cakap yang i nak cari pasangan time i umur 21 tahun ? then tiba-tiba i boleh cair dengan you . selama i single i takpernah cair ouhh . you . i sayang gila dekat you . i dah taktau nak buat apa lagi dah . you . i nak SYED AIMAN HAKIM . i nak you jadi pakwe i balik . i nak SYED AIMAN HAKIM YANG MENCINTAI NURUL DAMIA AQILAH BINTI OTHMAN . you , buat pengetahuan you , i takpernah sayang pakwe i macam mane i sayangkan you . ish . tahlha . tiba-tiba i boleh sayangkan you lebih dalam dari ex i . dah lah you jauh . then i sayang you macam i sayang AIMAN i . you ., tadi i mimpi you . i mimpi yang you dah terima i . i happy sangat . time tuh kite meet dekat KL .you i nak you tahu , i tak game you . or you nak game i sebernanye ? you dalam kamus hidup i , perkataan GAME takpernah muncul . you . i sayang you gila doh . tolong jangan lukekan hati i . i harap sangat you bagi i peluang untuk tebus kesalahann i . SYED AIMAN HAKIM , NURUL DAMIA AQILAH BINTI OTHMAN INGINKAN AWAK SEMULA DALAM HIDUP DIA . TOLONGLHA . I HARAP SANGAT

macam ni lha aku mintak maaf dekat syed . dia cakap dia maafkan , but mungkin aku takde jodoh dengan dia . dia taknak terima aku balik . apeadahal . kalau ada jodoh tak kemana lha . ramai kawan aku bagi semangat dekat aku . ouhhh . terharunya . okey , nenek punn ada bagi semangat . thanks mimi , miza , zur , mira , abang , byha , sihah , izattie , mirul , badi . tahnks for everything . korang dengar je kann bila aku nagis ? korang cakap KUMBANG BUKAN SEEKOR MIA . yahhh ! aku ingat ape korang cakap SUSAH NAK CARI LELAKI YANG BETUL-2 SAYANGKAN KITA MIA , MIA KAU BLAJA ELOK-2 BILA DAH BERJAYA BARU PIKIR BENDE NI . thanks korang sebab korang jadi peganti babah aku . 

opss , taksepenuhnya kay korang jadi peganti babah . yelha , korang tak tolong lapkan air mata aku punnn . eh , aku rase aku putus dengan syed hari jumaat . kejap-2 ! yah ! mesty babah ada time aku menangis . ! yehh ! ada orang cakap setiap hari jumaat arwah akan turun untuk tgok anak-2 . ha , so abah mesty ada time aku nagis syed tinggalkan aku . mesty kain kafan abah tolong lapkannn . yahh ! sekarang mata aku merah . macam panda okey . malu ahh , esok ada kem pengakap . alooo . ni yang rase macam nak bunuh diri ni . 

aish . kenapa lha kem tuh buat time aku tengah sedih . mesty ramai gelakkkan aku sebab mata aku yaallah  . sembab . eh , nak bla . kbye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan