Dear my ex --'


Asalamualaikum
hoi ex-ex aku . aku tau korang mesty bace update aku kali ni . Aku nak korang tau aku rindu nak manja dengan korang . aku rindu nak gaduh dengan korang . aku rindu nak dgar suara pujuk korang yang boleh buat aku cair macam ais batu . Sesungguhnya aku rindu dol . Seriusly weyh . Lagi-lagi dengan Fitri Hassim . Huh --' Dengan dia paling lama . Lama ? taklha lama sangat . cuma 2 minggu . Woi . fitri ni aku sayang gila . Dah janji pulak nak kawin then dah janji nak hidup susah senang . Serius aku cakap aku couple semua budak dalam fb . huh . Takkekal .

1- Fitri Hassim


Nama dia Muhammad Fitri Bin Hassim . 17tahun . SPM victims . Budak Kimia , Biologi *BudakSainss . Duduk Johor . Serius aku cakap mangkuk hayun ni baik gila . dah ahh pandai main gitar . then dia suka cairkan hati aku dengan suara nyanyian dia . setiap kali otp , mesty dia menyanyi . Wahh . AWAK . SAYA RINDU SUARA AWAK . dia suka kene tipu dengan aku . example . pernah sekali tuh dia suruh aku menyanyi . then aku buat-buat takde suara . dia caring gila . dia suruh aku rehat . minum air banyak-banyak . kalau aku still dengan dia , maybe dah 8 bulan . seriusly . menyesal putus dengan dia ..

2-Syazwan


Muhammad Syazwan bin Pahudin . 18 tahun . sedara kawan aku . text selama 2 hari je aku dah tau perangai dia , dah tau jadual dia . aku putus dengan dia sebab dia nak . err . bercinta dengan dia hanya sia-sia sebab dia ni macam S****** . Takde perasaan . Menyesal gila vanganggg . aku couple dengan dia cuma seminggu je . Putus sebab kemahuan dia sendiri . aku ada lha rasa sedih . tapi takaah sedih sangat . Sebab aku tau dia jenis taklayan perempuann . dia duduk kuala selangor kot . Eh , tah ahh . Dia penah nampak aku . tapi aku takpernah nampak dia . sebab aku takperasaan dia ada dekat kawasan perumahan aku .

3-Aiman

Syed Aiman Haki bin Syed Idros . sebaya . 16 tahun . satu sekolah dengan awis . dekat kuala kangsar rasanya . dia budak ICT . just 3 hari je couple dengan dia . tapi aku sedih macam bini mati laki . dia ni baik . menyesal gila couple dengan dia . dah ahh bila telepone aku melambung . setakat ni aku belum tau berapa ratus bil rumah aku melambungg . serius aku cakap dia lha ex aku paling s**l . Ergh . takpernah hargai percintaaan . baru putus dengan aku dah ada makwe lain . macam cibai . aku baru lost contact dengan dia sebab aku malas nak contact dia . nanti aku menangis . 

4-Shazrul

*takde gambar sebab takboleh Copy URL

dia ni caring gila . tapi kadang-kadang sakit pulak hati aku dengan dia . nama dia Syed Shazrul Azwan bin Syed Jalaludin . nasib dia dengan aku sama . dia takda ayah . umur dia 18 . duduk tapah . bercinta cuma 10 hari . aku yang minta putus sebab aku malas nak mainkan hati dia . aku takpernah cintakan dia . aku takpernah sayangkan dia . sebab hati aku cua ada nenek . seriusly . lepas aku putus dengan aiman aku janji aku takkan sayang mana-mana lelaki kecuali nenek . Seriusly .

See . sapa paling lama ? Fitri kann ? serius aku rindu dengan caring dia . kalau aku merajuk mesty dia call dan terus call . sampai aku angkat . Fitri , SAYA RINDU AWAK ., tapi sayang saya hanya untuk nenek . Seriusly . dah ahh . papepun thanks kay sebab korang teman aku . ehem-ehem . SELAMAT HARI RAYA :)

*NEK , AKU SAYANG GILA DEKAT KAU . WALAUPUN EX AKU BANYAK . TAPI AKU TETAP SAYANGKAN KAU !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan