Tolong jelos

Asalamualaikumm :D

Hey you wazzup . Ha , apa ? takpuas hati ? Pikir aku kisah dengan KETIDAKPUASHATIAN kau ? Huhhh . Please go ti the bobob . *merepek . Hello . mia here's . terasa geli pulak orang panggil aku mia . orang first panggil aku AZAM , my bro angkat . then sejak pindah sekolah baru , semua nak panggil mia . Huh --' terasa janggal sedikit . Hee :D Topic hari ni , aku nak cerita pasal nenek , eh . bukan nenek hanum , bukan nenek esah . tapi nenek mirul . eh , bukan nenek amirul . akunak cerita pasal amirul . aku panggil amirul NENEK . Understand ? Kenapa dengan dia ? let's go to this picture


mula-mula bila aku on je fb aku nampak status dia . eh , capital D ? aku rasa marh lha jugak . and aku so jelos sebab dia ada awek lain . err . rasa nak je cari perempuan tuh . rasa nak je bunuh sape capital D . then aku pun coment . aku coment time sebelum pergi sekolah pagi tadi . and dia balas time aku balik sekolah . nampak kan dia tulis ape ? then nampakkan aku tulis ape ? nasib aku baru topup tadi . then aku text nenek . 

aku : Wah , kau dah ada awek taknak stori dengan aku punn :/
nenek : eh , hahaha
aku : ha , gelak-2 . sape capital D ?
nenek : D tu kau lha , sape kalau bukan damia
aku : poyo betul , asal aku pulak ?
nenek : hahaha , lupe kan je la kalau orang taksudi ? aku mana ada awek sampai sekarang
aku : hahaha , touching kuat

nek , sesungguh nya aku sedang bahagia . Wooo . eh , acane lha aku boleh suka dekat kau . Err . lupa pulak . kau suka buat aku cair and sayang dekat kau . Maybe keakraban kita . Hahhaa . geli nyah . 

nek , i will wait for you :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan