Tiba-tiba semangat nak merindui kau


Asalamualaikum :D

Ehem-ehem . Muhammad Alif Asyraf Bin Minhat . Alep , aku rindu kau weyh . Serius aku cakap aku rindu nak gaduh mulut dengan kau , rindu nak sepak-sepak kau . Rindu nak terajang kau . Alep , please lha . Aku nak kau tau yang aku sangat Merindui kau cucu Khamis . Hahha :D Alep , sampai sekarang aku takboleh lupekan nama atok kau . KHAMIS . Haha . Setiap kali hari KHAMIS mesty aku gelak sorang-sorang dalam kelas . Serius aku rindu nak ejek nama mak bapak and atok kau :D


Bismillahirahmanirrohim . Aku nak mulekan dari awal . Sejak aku kenal anak minhat cucu khamis ni . Sebernanye dia ni budak KL datang bandar . Macam mane eh nak cakap ? Budak KL kan takboleh pisah dengan KL . Suatu hari , alep masuk kelas aku . Buat muke dono . 2 Zuhal (2A4) . Dia perkenalkan diri dia tapi sorang pun takdengar . Sumpah lawak . Then alep bengang , terus dia duduk and buat dono jugak . Then dia ni pendiam mule-mule . Dia ni takboleh kene panas mule mule . Kalau panas mesty duduk bawah kipas and bukak baju . Nasib dia pakai singlet . Errr. Yang takboleh bla , singlet bulat-bulat . Serius macam budak budak lha budak KL ni .

Then tiba-tiba dia boleh jadi rapat dengan aku . and yang lain lha . Then suatu hari dia ejek aku bohsia . Nasib baik kakak aku dhuha ada latihan rumah sukan . Aku ni manja sikit dengan dhuha . Aku bagitau Dhuha . Dhuha ape lagi suruh aku cari alep and dia suruh budak dia berkumpul . Sebelum masa rehat tamat , dhuha jumpa alep . Alep kene marah dengan budak-budak dhuha . Macam pondan lha si budak KL ni . mane taknya , orang gertak sikit dah nagis . Dari situ , aku mula jadi ganster dan start buli alep and alep takut dengan aku . Alep alep alep .

Then , ada suatu hari ni . Alep gaduh dengan mizah . Mizah stori dengan aku . Aku pun ape lagi . Suruh alep mintak maaf . Dengan secepat mungkin alep mintak maaf . Suatu hari , alep dah taktakut dengan aku . Alep mula ejek nama mak and babah . Aku cool je . Tapi ada sikit panas . Alep ejek aku depan bilik disiplin . And aku pun ejek dia depan bilik disiplin . Ha , amik kau . aku dengan alep kene masuk bilik disiplin . Kene kawin . Serius , semenjak tuh , aku and alep terkenal sebagai pasangan bercinta . Arghh . Aku bagitau azam a.k.a abang angkat aku . Azam sound alep supaya jangan ejek aku lagi . Terus dia takejek dalam masa 2 minggu kot .

Then alep suka kacau aku , miza , dila , shera and ain . Bukan stakat alep je yang kacau . Faishal and budak laki lain pun kacau . Arghhh . Aku lemah sebab aku taknak masuk bilik disiplin . Dan , tiba-tiba aku naik angin and kiteorang semua kene masuk bilik disiplin and disoal siasat . Semanjak aku kene panggil ramai-ramai , aku kerap masuk bilik disiplin atas kesalahan lambat masuk kelas , lambat datang sekolah . taknak buat kerja sekolah . Yaallah , teruk gila aku . Lepas je aku kene ceramah dengan dhuha , aku dah tak masuk bilik disiplin lagi dah . 

Then , semenjak aku dah takmasuk bilik disiplin , ada je yang buat aku marah . terutamanya alep . Hey . bengang pulak aku . yang takboleh bla , time aku and alep kene tahan sebelum masuk kelas masa perhimpunan sebab datang lambat , dhuha and abang aku pun ada dalam bilik disiplin . And cikgu cakap ADIK BERADIK GANSTER . ha , amik kau . Dhuha : Anak sulung Ganster . Abang aku : Ganster tengah . Aku : adikbongsu ganster . Cikgu cakap cikgu nak bagitau mak . Tapi takbagitau punn . kejap-kejap . Sejahat mana aku buat , aku takpernah masuk rekod komputer disiplin . Hahha . tapi , nama alep banyak masuk dalam buku rekod komputer disiplin .

Hey alep , please jangan lupekan memori kita lep . Aku rindukan sepak teranjang kita and tampar menampar lep . :/




Tiada ulasan:

Catat Ulasan