Haters

YaAllah, ape dosa ku padamu yaallah :/ aku tahu aku kadang-kadang tidak membuat apa yang kausuruh. Tapi kenapa sekarang? bukan tahun akan datang? YaAllah, tolonglha hamba mu ini. Betul ke ramai yang bencikan aku atau mereka sahaja yang bencikan aku? YaAllah, aku ingin menjadi seperti seorang manusia biasa. Kenapa ujian kau kali ini terlalu berat sangat? Kenapa YaAllah? kenapa? Aku tkkuat hadapai semua ni. Aku takboleh hadapai semua ni.Ujian yg kau berikan kepadaku dahulu tidak tertanggung sampai sekrang, ini kan pula ujian yg baru kau berikan kepadaku Yaallah. kenapa terlalu cepat kau berikan ujian ini yaallah,

Dimana abah kau letak yaallah, aku perlukan dia yaallah, aku mohon padamu agar kau kembalikan abah dalam masa singkat pun jadi. aku inginkan bahu dia. aku ingin pujukan dia dan kata semangat dia untuk aku mara kehadapan. kenapa kau ambil nyawa dia terlalu cepat? kenapa yaallah? aku tidak puas untuk bercoloteh bersama dia. aku tidak puas menangis dengan dia, aku tidak puas dengar pujukan dia yaallah, yaallah, dimana abah sekarang?

abah, abah dekat mana? abahh! adah tahu abah ada sebelah adah, adah tahu abah ada sebelah adah. adah tau abah tgah bace dan dah bace semua apa yg dieorang hina adah. abah, adah takkuat. abah, kenapa semua nak benci adah? apa adah buat? abah! kenapa abah beli rumah dekat sini? adah lebih selesa sekolah dekat slim bah, adah lagi gembira dekat sane. dekat sana ramai jaga adah. ramai sayang adah. ramai pandai buat adah happy. Abah, kenapa abah pilih tempat yg teruk mcam ni? Yaallah, abah, kekuatana dah makin hilang. semangat adah macam dah nak hilang tapi sokongn kawan-kawan adah , semangat tu up sikit

abah, patutke adah dihina sebergitu rupa? adah tak buat apa-apa salah dengan dieorang tapi dieorang yg buat adah dulu. abah, adah nak jadi manusia biasa, adah nak jadi manusia yg tidak melawan bah, abah ! please . adah tahu abah ada sebelah adah. abah, air mata adah dah jatuh banyak kali ni. bila abah nak lapkan? last abah pujuk adah masa adah hentak pintu haritu dan pagi sebelum abah meninggal abah sempat bergurau dengan adah, abah, please come here. adah nak jumpa abah dan adah nak abah ! i need you now
















ramai bagi adah semangat :') abah, abah mesty takpercayakan. adah nak minta maaf if adah ada buat salah dekat dieorang. Tapi, ego adah tinggi. adah taknak dieorg lagi mengutuk adah. Zur cakap, insyaallah, doa seorang anak yatim akan termakbul and doa orang teraniaya akan dimabulkan :/ kenapa semua ni jadi dekat aku? abah, can you explain? abah, where are you? i want ask you someting,. kenapa abah tinggalkan adah awal sangat? Yaallah, why kau amik babah? kenapa kau amik babah darisisi aku? Yaallah, aku tahu kau amik babah supaya aku mengadu semua kesedihan aku pada kau, aku tahu. *be strong girls*

Abah, adah rindu abah!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan