No tittle

Asalamualaikum. Ehem-ehem-ehem-ehem. Haccum haccum haccuuummmmmmmmm.

Sory terbersin pulak. Rasa rindu nak membebel sorang-sorang dekat blogger tercinta ni. Nak bagi satu malaysia ni yang esok aku nak pergi sabah naik Air Asia :( Aku sedih sebab aku takut nak naik flight. Sebernanya nak cakap yang aku ni first time nak flight. Aku takut nak naik flight sebab aku takut nanti kapal terbang terhempas. Lagi satu, aku takut tempat yang aku dengan famly nak pergi nanti kene serang secara tiba-tiba. Tengok-tengok keluar berita BUDAK SMKBC MENINGGAL DUNIA DI SABAH. Alahai, aku takut jugak. Aish, kenapa lha time aku nak pergi sabah, ada je halangan. Deyyy, aku benci betul. Kan best kalau abah ada. Mesty nanti dapat duduk bawah ketiak abah. Yaallah, rindu gila dekat abah. Rasa macam nak panggil doremon masuk dalam dunia realiti. Kan best kalau ada doremon. Boleh aku mintak dia undurkan masa. Aku nak ajak abah pergi ke alam sekarang.

Yang paling aku bengang, apahal aku call farid dari tadi sampai sekarang dia takangkat? Rasa nak bagi dia makan kasut but kerja babah je pun ada. Sakit pulak hati bila bukak je twitter nampak z*** ada balas status twitter aku. Aish, ada jugak z*** ni makan kaki aku nanti. Dahlha aku tengah bengang dengan dia sbb dia tu mcm nak rampas farid dari aku pun ada. Takpe-takpe. Kalau farid sayangkan aku, dia takkan berani ada dua tiga or berapa banyak sekali pun. Itu pun kalau dia sayang aku and kalau dia cintakan aku.

Tadi dapat lepak dengan yazin. Opsss, abang yazin. Seriusly aku cakap harini first time aku tengok muka dia depan-depan. Selama ni takpernah kenal pun siapa yazin. Lepas tu bila dah depan depan abg yazin manja gila tahap gaban. Siap cuit hidung aku. Ingat aku ni anak patung ke hapa siap nak cuit menyuit. Lepas dia cuit hidung aku, aku jentik telinga dia. "Abg, thanks bagi mia sepuluh ringgit and gambar abg yg takberapa nak comel tu mia akan simpan buat kenangan. Tahun depan, abang orang pertama tengok result mia pulak. Okey cun?" Sumpah aku cakap abang yazin ni manja macam perempuan. Aku suka jadi adik dia. Kan best kalau dia pakwe aku :D Tapi malang dia dah taken and aku pun dah taken. So, jadi adik pun dah kira okey.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan