Burukkan .. Peduli ape aku . HAHA . saje nak membatakkan pic kat sini . lagi pon ak tau nk update ape .
mane lagi comel ? pakai tudung , or free hair ?
ade sorang mamat ni . aku suke die dari kecik lagi , sampai skunk kot . dulu kiteowg satu kampung , means dok same perumahan . then aku pindah , n lost contact . then , Terjumpe die dekat longkang , # ceh gurau . Jumpe die dekat fb mem . so dari situu kiteowg contact . but paling sedih die takk knal aku . fine . aku kenalkan diri aku . die stay takk kenal , ha Lantak kau la .
so dalam bape bulan die suruh aku tukar Dp . dari tak pakai tudung ke pakai tudung . HAHA . sbgai mem aku ikot . die orang first nasihatkan aku . die cakap kesian kat abah , abah tersekse if aku stay tunjuk aurat . Nampak . die baikkan . HAHA.
tu sbb aku suke die . fmli die alim tau . sape nak jadi menantu hisyam kene tutp aurat bagi pompuan . kene smbhyng . ha , ambik kau .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan