Perkenalkan Diri

saie Nurul Damia Aqillah binti Othman . dulu saie dah tulis blog but , tangan saie gatal then saie padam semua . HAHAH . nak buat cam ne . malang tak berbau . skunk ni saie on9 sambil Tengok Bola , cayalah . First time tengok bola sambil on9 . HIHI :)
saie akan teruskan dengan ucapan saie . korang yang bace ni mesty tak kenal aku kan . HAHA .
name aku Nurul Damia Aqilah Binti Othman . umur 15 tahun . tarikh lahir 16 , 9 , 1996 . lahir kat Hospital Bersalin Kuala Lumpur . suke makan nasi ayam . suke minum jus apple . sedappp woooo . then name mak aku Soraya . abah aku pulak Othman . sweet tak name dieowg ? sweeet la , macam name aku jugakkk . opsss lupe pulak , korang bole panggel aku mia . tuu name panggelan member aku kat selangor . kalau kat perak dam or damia . kalau mak aku pangeel aku adah . abah pulak suke pnggel aku Datin . kakak abang nenek adik , jiran n yang rapat ngn aku pngel aku etot . mane-mane pon bole kalau kau orang nak pngel aku . Hikhook . aku ade 9 orang adik beradik . aku anak yang k6 , eh , nak cakap ape lagi ? tak tau la . k la nak bla . nak sambong Tengok bola <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan