dimulekan dengan Bismillah

hye perps .
hari ni Mia yang Brutrel nak cerite pasal  !!!
dah diam

the best of pompuan 3 ibnu rusyd (2011)

nampak tak awexawex kat dalam pic ni ? sumpah aku rindu dieowg .  wei kawan . aku rindu kau . taun lepas kite rehat samesame . gelak samesame , cerite semua nak gempak . habis kecoh kelas kite buat . sampai ade yang tak puas hati dengan kite . kan kan . taun ni tahun tak best bagi aku . kite semua terpisah . walaupun ade jugak geng kite yang same kelass . tapi aku ttap tak puas hati , sebab kite tak dapat kelas yang same . sumpah aku rindu nak gelak dengan korang . nak cite gempak dengan korang . nak usik korang , nak makn dalam kelas dengan korang . 

4 IBNU MAS'UD
  • miza 
  • aini
  • efa 
  • nas
4 IBNU RUSYD
  •  mia 
  • mimi
  • shida
  • zur
kite terpisah ! kelas kite jauh . kalau dekat , kite boleh bergosip . kankan 
sumpah aku rindu kau kawan .


 syamiza razak ? salah ! name die nur syazmiza razak
aku hafal la . die kawan aku . die ni kan kalau aku boring mesti aku mesej die . kalau aku mesej mem yang lain mesj taknk balas . sebab dieowg tu sibuk degan suami dieowg . hahaha
 yang comel + cun ni name die mimi mastura binti ramjis
die ni kan suke sangat gelak , cerite tak gempak punn boleh gelak , *aku tau kau nak hambik hati aku *
sayang kau mimi , die ni kalau kite call die mesti die akan cakap HELLLLOOOO tu lamelame . aku punn tak tau kenape . btw die ni suke buat lawak . dengan care die cakap .
 nnadira , name singkatan kepada noreffa nadira . comel ? mmg die comel 
sebernanye gambar ni gambar candid . comel ? aku tau . tengok la . kawan sape . kawan aku weyh .
 nurzy niejy , sedap kan . btw name ni name singkatan nur qurratu aini n amirul azizi
nur zy nie jy
pahampaham la weyh . btw die couple ngn gG dah 4 tahun . wow . lamekan . btw die ni setie tau .
tahun lepas asyik gaduh je . tarik abju .tarik beg . couple, putus , couple , putus . adat bercinte kan . grrr
 damia othman ? btw tu name aku . aku yang edit . hikhikhok . haha
name yang baju purple tu Nasratulazwa . comel ? aku tau . 
kesian die ? kenape ? nak tau tnye la die . btw tahun lepas aku duduk sebelah die .
die ni jenis paahm perasaan aku . kalau aku tido time cikgu mgajar , mesti die tolong salinkan .
nas ! aku rindu kau . sekarang , aku dah tak brani nak tido dah . sebab aku duduk depan sekali . nas .
:)
i miss u
zur alia safura . ingat tak post sebelum ni aku ade cerite pasal iman n zur ? ni la zur . cantik kan .
gambar tahun lepas ni . tahun ni aku duduk sebelah die dalam kelas . aku takut jugak nak dok seblah minah ni . maklumlah budak hot . die ni pelis sikit . semua orang kat sekolah die nak tegur . *perempuan je*
seriusli . die ni takde perasaan Cinte .

eh , aku lupe nak cerite pasal mimipi suneo n budak hot

time tu , aku n syahril nak pergi kenduri kawen zur . *jadipengapit tau*
aku pakai baju purple. cantik ?memang cantik . so ! bile dekat atas pelamin . aku nak tegokjugak siapekah pengantin lelaki . aku terkejut . rupe2nye suneo zur . sweet gile . dua2 pendek . pengapit tinggi . pengantin pendek . pendek ? taklha pendek sangat . boleh lha . tapi dibandingkan ktinggian sape tinggi , pengapit lagi tinggi #sumpah
kenyitkenyit mate keje aku n syahril , nak gelak punn ade time tu . tapi aku n syahril tahan je . sebab !!!!! yelah . kan atas pelamin . takkn nak gelak macam puki *mencarut kejap 
sumpah ! zur n suneo sweet .

sebernanye ade lagi citenye . tapi aku tak ingat . cume tu je 
cube korang tngok . aku ni asyik mimpi berpasangan dengan syahrilje . *kelipkelip mate* haha . dah macam orang bodoh la aku ni . tunggu bende yang takkn jadi . walau ape punn terjadi . aku tetap tunggu syahril .
sumpah ! takde yang lain . cume die je yang ade dalam hati aku
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan