teramat lha rindu


pewwit . pewwit . hai adik manis ., adik comel , abang hadsome , <3
whatcha doing ? boring tak ? aku punn sebernanye amatamat lha boring , sebab cuti seminggu ni tak pergi manemane punn . kalau ade punn lepak rumah nabila dengan miera . itu mmg hobi , setiap hari tuu . 
nak dengar cerite ? mestilha nak kan . firstly aku nak ucapkan terime kasih ke hadrat ilahi sebab , aku still lagi bernyawe , n bernafas . aku dapat lihat kawankawan aku , boleh bukak Facebook . boleh tengok mak tiduur . boleh cium azlan . *air mate jatuh*
kenape aku cakap macam ni ? aku punn tak tahu lha . sebab , akirakir ni aku rase tak sedap hati . aku selalu teringat abah , btw abah dah tinggalkan aku selame 4 or 5 tahun . tapi , aku still lagi tak boleh lupekan abah . aku rindu abah . act tadi aku main badminton dengan abang aku *mamat* then aku tringat abah . setiap petang dekat PARIT , aku n yang lain slalu main badminton dengan abah . YaAllah . aku still teringat abah .
aku ingat lagi , time aku tahun 3 or 4 , setiap pagi , abah bangun awal n ajak makan pagi dekat kedai . sampai orang kedai punn kenal anakanak abah . kalau lapar , kedai tu je . seriusli aku cakap aku rindu dengan kenangan . aku nak abah balik , knape abah pergi . tinggalkan aku ? aku takboleh hidup bahagie tanpe die .
aku nak abah . ye . aku memang manje dengan abah . kalau aku nagis abah slalu pujuk .
abah kalau die nak kentut , die mesti akan cakap ADAH , SINI KEJAP . TOLONG GARUK BADAN ABAH . bile aku garuk , satu bunyi asing keluar . rupenye abah keluarkan KAREN . 
then , abah kate , sori anak abah ,
then kalau aku boring , aku masuk bilik abah . aku duduk atas peha abah *time die duduk atas katil* or aku baring bawah ketiak die*time die baring* . seriusli aku cakap aku rindu same abah . nak duduk atas peha abah . nak baring bawah ketiak abah . rindu beb . aku ingat lagi , time aku tahun 5 , akhir tahun . 
aku pergi kem motivasi . abah and yang  kecuali kakak balik kampung tanpe pngetahuan aku .
lepas je aku balik dari motivasi , aku menagis nak balik kmpung . aku rindu mak , alan n yang lain . dalam mase dua minggu aku menaggung rindu , abah balik amik aku kat rumah . aku ingat lagi , bertolak dari rumah pukul 8 lebih , naik kerete polis . kawan abah bawak . pergi stesen bas seri iskandar . then tunggu punye lame , aku and abah lapar . kite orang pergi makan . sampai pkul 10 lbih abah nak be*** . abah pergi . abah cakap kalau ade bas datng , jerit name abah . 20 minit abah tak keluar , bas sampai . aku taktau buat ape . aku jerit . abah punn keluar . aku ingat lagi , abah bawak 1 guni rambutan and kipas elektrik . dengan beg laptop and beg aku lagi . cube korang tengok , betape besarnye pengorbanan abah .. sanggup angkat berat demi keselamatan anak . aku hargai abah . :'(
abah terlalu baik untuk aku . aku ingat lagi , abah ade beli 5 kerete kontrol . sebenanye abah nak jual . tapi aku ,,, aku menagis sebab takdapat main kerete kontrol yang abah bagi alan .  abah amik yang baru , abah bagi satu untuk etot , satu untuk edod , satu lagi untuk eka . satu lagi ade orang beli . 
sumpah ! etot rindu abah
abah , kenape abah pergi tinggalkan adah ? adah nak abah balik rumah ni , and tolonglha bahagiekan balik famli ni , sejak abah pergi , rumah i macam nerake bagi adah . adah nak keluarge dulu ,
seriusli aku cakap aku rindu abah , aku nak jumpe abah . korang boleh bawak aku jumpe abah tak ? mesti takbolehkan . ye , aku tau takboleh . and berdose .
yaallah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan