Aku bahagia sangat

Assalamualaikum . Hye kawan kawan . Aku damia . *Presentation Bm tadi .
Hariniyh aku nak cerite pasal presentation Bm dekat kelass aku tadi . 4 ibnu rusyd ,
dahlha individu . aku chill . muke aku tenanng je . sebab aku tau aku boleyh buat . aku boleyh dapat markah yang terbaik .
sebelum aku nak ceritekan Presentation Bm aku , 
aku nak stories pasal dekat perhimpunan tadi . 
mulemule datang sekolah je kene beratur . akibat taknak duduk depan sekali , 
aku and atieyn duduk lepak dalam tandas . 
bile rase betulbetul panas aku and atieyn punn beratur . 
sekali ustazah cari 4 IR . *kelass aku
aku buat bodo . then ustazah nampak muke aku yang Tersangat lha comel :) ustazah suruh duduk depan . 
Yaallah . 
then aku kene lha ikut arhan ustazah sebab aku PRS .
then lepas bace yassin , ade sedikit tazkirahh . 
tazkirah bertajuk ISTIFAR AND ALFATIHAH
tibe tibe aku jadi baik , keluarkan buku nota . perghhh .
aku punnn salinn ape cikgu Ramala cakap . 
akhir ceramah , cikgu bagi soalan . soalannye
BERIKAN 2 HIKMAH BERISTIFAR .
dengan lajunye aku angkat tangan . aku punn jawab 
--'
First time naik pentass . nasib cikgu Ramala tak suruh aku jawab gune mikrofonn . 
kalau tak suare jantan aku Terselahhh .
nasib jawaapan aku betul ,. kalau salah . pergh malu ngokk


Nampak tak aku pegang ape ? aku yang mane ? 
aku yang pakai jam merah , vase purple .
aku pegang sampul kan ? 
yeahh ! itulha hadiah yang aku dapat sebab aku dapat jawab soalan yang cikgu ramala bagi :)

Moral : Berani kan diri untuk sesuatu yang baik . bukan buruk . Harap paham

Stop cerite tazkirahh . now sambung pasal presentation . 
tadi aku orang pertama yang kene bentang , takut punn ade lha . berani ? boleyh tahan 
act kene bentang depan budak kelas . dah biase . 
kalau depan pengetua or sape sape . fine malu --'
aku buat topic KEBURUKAN BERFACEBOOK .
aku buat presention pasal tuhh sebab aku pikir yang kawan kawan aku mesty ade facebook . 
tipulha kan kalau budak kelass aku takde facebook  . aku ceramah punye panjang . 
alhamdulillah cikgu and kawan 2 bagi respon . 
aku akan support sape yang best je . means semua aku support . but aku tgok pade akhir presentationlha .
kalau best , SUARA PUNTIANAK AKU KELUAR .
akhir mase . cikgu cakap hariniyh lebih baik dari semalam ,. 
cikgu tanye siape yang best . Aku bangge sebab dieowg sebut name aku . 
Alhamdulilllah lha . 
sampaikan izuddin suruh aku buat presentation lagi sekali . die kate aku best 
thanks auuu . 
bulan niyhh , 20,4,2012 adelha hri paling best bagi aku 
maybe takboley nak lupekan .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan