Kawan Kite

Mak , kawan adah nak pindah . 
mak . nanti adah kene duduk sorang-sorang dekatt depan *dalam kelass
adah taknak . adah nak duduk dengan zur .
adah nak zur duduk dengan adah sampai form 5 . 
zur , seriusly aku cakap air mate aku berjujuran bile kau cakap kau nak pindah dalam mase terdekat niyh . 
sape tak sediyh kalau Best Friend pindah ? 


Takcukup korum . janji ade kenangan dalam gambar niyh kan ?
aku sayang kau zur *sebagai kawan
zur , aku and mem yang lain sediyh bile tau kau nak pindah . lagi lagi sipendek khaldun tuhh .
aku tengok kesian die kann . 
aku percaye kann kau yang kau takkan ade mane mane lelaki nanti dekat sekolah baru kau sebab kau tuhh mane ade perasaannn :D


awak dengan kite . 
pic atas : awak merajuk dengan kite kan . lol --'
pic bawah :awak nak tumbuk kite sebab kite sakitkan hati awak .
kite niyh dah macam sweeet couple kan ? kan ? kan ?


zur , jadikan gambar niyh sebagai penghapuss rindu kau dekat aku tauu . aku penat edit . 
zur . air mate aku jatuhh bile kau cakap kau nak pindah dalam mase terdekat ni sebab atok kau dah uruskan sekolah yang terbaik untuk kau .
air mate aku laju je mengalir . 
baru aku tahuuu macam mane perasaan seorang kawan bile dapat tau Best friend die pindah . 
selameniyh aku yang pindah . aku cume rase berat hati .
kali niyh aku rase kawan yang Terbaik pindah and mungkin akan lupekann aku . 
zur , aku tak salahkan kau kalau kau nak lupekan aku and yang lain . tapi aku harap kau jangan lupekan F**** . die sayangkan kau weyhh . 
die cakap die snggup tunggu kau 
,
zur ,.. jangan lupekan kenangan kite 8 orang adik beradik


tau . jangan lupekan kiteowg 


mungkin gmbr niyhh akan cacat kalau takde kauu
.
gambar akan jadi cacat macam niyhh
v


sekian . wassalam :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan