Zur Alia Safura Binti Zailani Name Diberi

hye . asalamulaikum . 
cinte akan datang tanpe dipakse , woah ! 
hariniyh akak and abang abang and adik adik sihat ?
okey ! tengah buat ape ?
jahit baju ? err --' bagus . nanti nak tempah baju lha . *kjoke
harini adah nak cerita tentang kawan adah .
mulai sekrang aku nk bahasekan diri aku dengan name panggilan adah .
now , perumahan rumah aku nak hujan . 
kilat sambung menyambung -_- 
harap mak adah selamat lha :)
bukan ape , mak adah tuh macam orang takrety bawak kereta lha . die bawak punn sebab mak dah tak sanggup susah kan hidup kakak . kesian kakak , sepatutnye , die dah kerja dengan jayenye . but terpakse jage perasaan mak . die jadi pengangur and now die keje dekat 7 eleven . die tengah tunggu panggilan pekerjaan :) 
i will pray my sister dapat job baguslha .  
kakak adah nak kawen . moge jodoh die berkekalan dengan jiman . i pray :)
sudah lari topic lol 
back to the topic 
Adah Mempunyai Kawan Yang Sangat Memahami Diri Adah


saaat adah sediyh , happy . adah akan cerita dekat zur . 
zur pendengar setia adah . adah nak kawan dengan zur sampai adah tutup mate . 
die terlalu banyak bagi adah inspirasi . adah taktau nak balas budi die macam mane .
die banyak dengar masalah adah , die bnyak dengar kegembiraan adaah
die akan tetap senyum walaupunn perit dekat hati die .
die takpenah pedulikan ape yang orang cakap pasal die
die jenis selamber doghhh
die pemalu tapi jenis selamber .
die peramah


die terlalu baik . die terlalu baik . Zur Alia Zailani . sangat sempurna .
die sangat cantik , sehinggakan ramai budak lelaki beratur minat dekat die . aku jelly ?
takpenah same sekali . aku hanye tunggu dan tunggu sehingga someone datang dan jumpe aku .
aku nak zur bahagia . aku nak zur happy . aku harap suatu hari nanti die akan terime someone dengan hati yang rela . and aku harap die terime someone , name die F**** ,. kawan II F**** panggil die P** .
nak sangat tengok , tapikan , ni perasaan zur . act zur nak pindah . eh , aku nak duduk dengan sape dalam kelas ? mimi ? shida ? kenyut ? illa ? ramzan ? haikal ?
boleyh memang boleyh tapikann aku nak zur yang duduk sebelah aku . zur selalu buatkan keje skolah aku bila aku tido . selalu ? taklha . jarang jarang . kalau aku tido die punn tido lha sekali . join skaki .
tulha namenye sahabat terbaik . Terbaik ? Hhahaha . macam ape tah
air gedegang ? tandas ? merayap ?
sape nak teman aku kalau kau pindah beb ? sape nak teman aku beli air gedegang ? sape nak teman aku pergi tandas ? sape nak teman aku merayap .
mungkin mimi or idot bolyh teman . but keseronokan takkan terase tanpe kau beb . aku maybe sedih dengan kehilangan kau .
kau ingat tak , kau ade sakit kaki ?
sape tolong kau dohhh .
aku tolong kau . bukan nak ungkit . cume nak bagi kau ingat dan jadikan kenangan siot .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan