hye awak yang perihatin lagi mulia lagi baik hati
now aku nak stories banyak lol
-..-    <--- ape niyh ? Vavi dohh . Hehehe


sweet tak aku dengan balak aku ? Hhahaha . die adik aku . name die azan . die adik aku yang k2 .
sebernanye aku ade 5 orang adik . then yang hidup cume 3 . yang pergi tinggalkan aku 2 orang . adik ! tunngu k.etot kat sane . kite mesty jumpe suatu hari nanti . act akak takpenah tengok muke adik , tapi akak tau , muke adik macam akak , abah and mak . 
mesty comel macam mak kan . mesty handsome macam abah
akak punn taktau adik laki ke pompuan :
adik mesty dah jumpe abah , pakngah and atok dekat sane . kan kan kan . dah jumpe ? dah kan
adikjage dieowg tau . even dieowg tak sempat nak jage adik . 
adik ! demi akk tau . jage dieowg . lagi lagi abah . jage die tau . 
dik , dah 4 tahun kan adik duduk dengan abah . mesty abah sayang adik macam mane abah sayang akak .
abah bgi same rate kan kasih sayang die dekat adik . 
adik sayang akak kan . kalau sayang , tolong jage abah betul betul , jage tau . promise dengan akak .


wanted . orang hilang , sape jumpe akan dapat ganjaran .
kjoke
ni abah aku . aku perlukan die saat aku sedih . but mulai 14.4.2012 aku tkperlu kan die untuk aku slap hinggus dekat baju die. 
bukan aku nak lupekan abah . aku harus maju kehadapan . bukan kebelakang . 
semua orang taknak aku sediyh termasuklha abah . abah sayang aku . aku sayang abah 


ikhlas dari adah menyatakan yang adah sayangkan abah . sayang sangat . sayang gilegile . adah nak maju ke depan taknak toleh ke belakang lagi .
 Hidup perlu diteruskan
adah akan cube takkan nagis sebab abah , air mate adah takkan mengalir sebab abah . air mate adah akan berhenti kerna kesedihan . adah akan berhenti menagis dan mule akan menagis bile adah perlu . adah janji , adah takkan menagis sebab abah . adah janji . adah anak baikkan abah .
adah sayang abah .
abah nampak adah senyum tak ?


abah . adah dah besarkan . abah nampak adah senyum ? fake smiles lha . adah takkan senyum betulbetul jika adah betulbetul bahagia . suatu hari nanti , adah akan senyum bahagia . bahagia sangat sangat . okey abah ?


adah takkan nagis lagi macam bawah gambar abah . adah janji . that's my promise . 


abah ! dieowg ade bila adah sedih . dieowg akan ketawe bila ade ketawe . diewog kawan baik adah . abah restu kan adah ade kawan baik sebaik dieowg . ? abah :)
abah , kemungkinan salah seorang daripade gambar niyh pindah . abah , gambar niyh akan jadi cacat kan kalau tak cukup corum . kaliniyh gambar betulbetul cukup . adah sayang kawan adah . adah janji , adah akan bahgiekan dieowg . :)


anak jiran sebelah ade untuk membuat adah ketawe , tersenyum , gembira , happy .
but , dieowg takpenah buat adah happy macam mane abah buat .
abah . adah kurang kasih sayang dari mak , tambah tambah dari abah . 
abah . adah sayang abah . selamat jalan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan