Fall in love


Wewwit . Ahaks . Dengan sape ? Bermule dengan huruf L . 
Sape ? Dia form 4 . Sape ? Seriusly secret lha bhai . Aku nak bende secret luu . Kang tersebar malu akuu . Dia bukan Capital S . Capital S aku dah lame lupuskann . 
L ? Budak kelas -----------
Secret . Dia puteh , pakai beg kuning , muke ? ade taik lalat kat muke . Dia suke buat muke handsome .
Dia ade ciri-2 yang aku suke .
Dia puteh , taktinggi dan tak pendek . Kurus , taklha kurus sangat . ade jugak isi 
banyaklagi lha . takboleyh cakap


Aku ingat lagi . Time aku kecik-2 ade sorang mamat buat macam niyh kat aku . tapi aku taksuke dia . Dia anak manje . geli . Bile jumpe aku , mesty aku lari . Sumpah takut . Name budak tuh Haikal . Dia suke aku dari sekolah tadika sampai lha aku tahunn 2 . Takabis-2 kejar aku . kerek siot . bile aku pindah , dia suruh mak dia amik aku sebagai bini dia . Seriusly menirap sial . Nasib mak dia tak ikut cakap dia . Kalau tak , mati aku . Sekarang status aku bini orang bhai . Seriusly aku tengok picture niyh , aku baru ingat pasal Haikal niyh . Seram . Penah sekali dia cium pipi aku . Aku bagitau nenek aku . Apelagi . nenek aku serang lha kelass dia . Nenek aku rotan dia . Hahhaha . Mak dia ckap padan muke sape suruh cium anak dare orang . Setiap hari mesty dia tunggu aku balik . nak balik same-2 dengan aku . Pui . nasib aku satu sekolah dengan mak aku . takdelha rase bebann . kekadang kene dengar jugak cakap dia sebab dia niyh takboleyh dengar perkataann No . kalau tak satu sekolah boleyh dengar dia jerit . Sumpah seram . Kalau jumpe aku mesty kenyit mate dengan aku . Pui . Seram aku . Nasib aku bukan satu block rumah dengan dia . kalau tak , setiap 24 jam kene tegok muke bongok dia tuhhh . aku akan rase selamat if anuar ade dengan aku . Sebab Haikal takut gile dengan Anuar . Boleyh melutut si Haikal tuh bile dia nampak anuar bawak aku main bola , main basikal and main longkang . Dulu aku suke anuar . Cinte kecik-2 memang lha . Mesty mengaji same-2 . Pergi sekola same-2 . Macam sweet couple . Ahaks . 
Teringat pulak bile aku jatuh longkang . Anuar lha orang yang selamatkan aku . Bukan haikal . Keje haikal jerit mintak tolong ,. Siap nagis bagai . Serupe itu pondan lah . Itu nak suruh aku buat laki ? memang taklha kannn . Satu je aku suke dengan sikap haikal . Kalau aku main masak-2 or jual-2 dia mesty jadi pelanggan beli aku . tapi aku menirap jugaklha kalau muke dia je jadi pelanggan . Anuar penah cakap , ape punn yang jadi dekat aku , dia akan sentiasa dekat dengann aku . *janji budak mentah* yang haikal pulak : Oh sayang , aku cinta padamu . geli bodoh . aku malas nak cerite pasal dia . Rase macaam nak terjun bangunan umah aku niyh je . 
 back to the stori 


time aku kecik-2 aku penah berhasrat , yang lelaki tuh adelha anuar . Tapi , sekarang . tah lha . Aku punn taktau anuar dekat mane sekarang . Muke lebih handsome . Time tahun 5 or 4 , rasenye tahun 5 , abah ade bawak aku pergi rumah anuar . Aku nampak anuar makin tinggi dan kurus and handsome . Haikal ? Jangan cakap . Pondan dia terlebih tauuu . Tapi yang menjadi musykil , dia dah ade makwe . piwwit . Biarlha . Asalkan dia dah tak kacau hidup akuu . Anuar cakap aku makin kurus and comel . erghh ayat dia . tapikann , sayangnye dia dah ade makwe . Dont's woory . Lipas bukan seekor 


teringinn jugklha kan ade yang nak ajar main pianooo . Perasaan tak picture dari mane ? picture dari 
BILA AKU JATUH CINTA
kann ? Perasann tak ? lagu tuh ade makne . Lagu tuhh dari Fitri Hassim . Dia sayang gile doh kat aku . Cume aku je yang --' dengan dia . Eh , malas nak bukak buku lame lha kannnn


Smartkann ? ahaks . Kalau aku dah dapat pasangan hidup , aku nak pergi Mesir then buat sebijik macam niyh . Heeee . Mesir ? Jauh tuhh . Pergi paling dekat je lha kannn . Aku nak pergi pantai yng ade keindahannn alam . yang cantik . dan akan ade memori :) *merepek


insyaallah kalau kekal . :) Amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan