Mereka !


Dia adelha lelaki paling sempurna dalam hidup aku , dan tiade ganti


Dan dia adelha perempuan paling mulia yang penah aku jumpe dalam dunia .
tanpe mereke berdua , sape lha aku . sapelha kakak , abang and adik aku
Dulu , abah tinggalkan aku . Aku takut mak akan tinggalkan aku . abah pergi punn hidup aku dah susah , dah hura-hara , kalau mak pun nak tinggalkan aku . Hish ! tahlha . Maybe aku nak ikot diaowg sekali sebab kalau aku hiduppunn bukanye ade keistimewaan . cume ade kesedihan yang bakal aku hadapi sampai nyawa aku diambil . aku nak sangat , kalau aku mati , aku nak dikuburkan dekat melake . Dekat sebelah abah . Setahu aku lha kann . Kubur dekat tempat abah dikebumikan tuh dah padat . and tinggal satu ruang sebelah abah .
mesty mak sedih kalau salah srang anak dia pergi dulu . macam nenek . harituh nenek feeling abis sebab pakngah meninggal secare terkejut . Sape tak terkejut kalau dia meninggal tibe-2 . takde penyakit . Nenek nagis je . then bace al-quran . bace yaaasin . kesiann nenek . back to the stori . Mungkin aku pergi dulu ? tahlha . Insyaallah . Kalau boleh , aku nak mati same-2 dengan orang yang aku sayang . Aku bukan doakan . Tapi aku berharap lha . Sape taksedih kalau kite meninggal . Abah ? Mungkin kesedihan tuh dah hilang sebab takkan aku hidup cume nak nagis sebab abah ! huh --' Boleh memang bolh ! tapi aku tak seksa abah . Kalau aku jatuhkan setitik air mate demi abah , kemungkinan besar , abah kene seksa . Allahualam .


ni nenek aku . aku tau dia cunn . jangan kacau lha . aku tau dia Hot . jangan cakap korang nak num dia . eceyh . aku bagitau atok aku . nenek aku adelha Superwomen aku . dia jage aku dari aku kelaur dari perut . maybe kalau aku pergi , mesty dia nagis . mesty dia rindu nak membebel dekat aku , mesty dia rindu aku punye . nenek , etot rindu nak mengaji dengan nenek . nenek ., Etot rindu nak kene rotan dengan nenek . etot rindu nak kene cili dekat mulut . tuh semua keje nenek kann . heee


niyh atok aku . rugged tak ? huh --' awex dia bhai . Bukan ! tuh akak and akak sedare aku . Percaye tak ? selame 16 tahun aku hidup . time form 1 baru aku kenal sape atok aku . Dahsyat kann . Dia lha satu-2nye atok paling best . walaupunn dia penah buat aku geram . tapi takpe . Dia atok paling best . Tapi , atok dah takde . dia dah pergi . :'(


Ni pakngah aku . Dia handsome . Dia pandai . Pakngah etot rindu pakngah . pakngah pergi awal sangat . etot taksempat nak mintak maaf . etot banyak buat salah dengan pakngah . kalau etot tau pakngah nak pergi harituh . haritu jugak etot sanggup melutut dekat pakngah . even pakngah selalu marah etot . pakngah sayang etot kan ? pakngah ! etot takngis . cume etot sedih ! why pakngah pergi . Pakngah mesty ade dengan abah and atok kan ?


Huduh kann aku ? heee . Janji aku kurus ! (2009)


Aku yang paling comel dekat situ . Ahaks (2009)


mane comel ? Ha ? Baju ijau ? Thanks *perasan (2008)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan