Prs ? Sangah Bahagia

Prs adelha keluarga k4 aku . First ? Famli aku . Second ? Kawan baik aku . Third ? Budak kelas aku . and yang keempat PRS . Kenape Prs ? Aku baru sedar yang PRS jugak adelha sebahagian keluarga aku .
Harini nak cerite pasal PRS , yelha aku ni asyik cerite pasal mak , abah , kawan and paling penting ZUR ALIA SAFURA . Ape bestnye jadi Prs ? Semalam 5.5.2012 ade buat kem . aku pergi and paling penting kawan baik yang penah aku kenal punn pergi . Oh , terharunya . Okey .\, tengok niyh


Comel ? aku tau . Nilha cikgu paling spoting yang penah aku jumpe . Dia cikgu PRS . Paling baik dengan aku and kawan-2 yang lain . Dia paham perasaan aku and dia tahu masalah aku . 


Sape ? Dia lah penceramah paling spoting dengan aku . Ape dia buat ? Dia panggil aku MAKCIK ! haha . lawak time niyh . 


Nilha teman seperjuangan aku dalam PRS harituh . Diaowang berperang otak , macam mane nak handpone mase 2030 ,. Pergh . banyak jugak idea yang diluahkan . tapi ape dapat ? dapat gelak .
Yang dari kiri nampak muke separuh je , itu name dia Meg , Farahani , K.biela , Khalis , Fitri 


time ni tengah debat pasal Handpone time 2030 . Maklumlha , kiteorang kan bijak . Time niyh nampak macm berdebatkan ? Memang tengah berdebat . Nak cakap lain , yang dijawabnye lain . asisyemen . rase nak tembak je sorang-2 time tuh


Nampak tak ape yang budak-2 tuh tunjuk ? Kertas puteh . Heee . Kertas yang mempunyai gambaran , mcam mane handpone pade mase 2030 kiteorang . 

maybe agak sampai sini je kut . sebab esok pagi kene sekolah . almaklumlha , Minggu ni dah start exam . takbaik tido lambat :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan