Tidur dalam exam adalah WAJIB !



Hari ni adelha hari keberape eh budak kelas aku exam ? kejap-2 . g amik jadual jap ! i'm come . Okey , dah 7 hari . dalam mase 7 hari tuh , dah 14 paper . paper ape ? first paper , Seni , bm , sejarah , b.i , mathematic , ert and hariniyh exam Science . matepelajaran yang boleh buatkan aku ttdor . dan kemungkinan aku boleh gagal . dan itu membuatkan aku rase menyesal dan hinginnnnn bunuh diri serta ingin menyorokan muke aku yang tak berape Hot dalam spende kau *lucah . 


Okey , tengok betape sopannye budak lelaki niyh . kalau aku , aku tido kangkang . *aish 
perempuan sepatutnye duduk sopan-2 . aku tak . ade budak cakap aku 2 alam . tuh nameye babi bertalam muke lahanat *sori-2 . dan dunia dah terbalik . dan kemungkinan besar lelaki niyh nyah *pondan . kenape dia tutup muke ? kau pergi tanye dia . kalau kau tanye aku , mane lha aku tau sebab aku bukan bini dia , mak dia or kakak kesayangan dia . best je budak niyh , syok-2 tidor boleh pulak pemeriksa snap pic budak ni . sah malu .


Ha , amcam ? comel tak aku ? *joke . niyh namenye kepenatan belajar . macam aku lha . aku terlalu penat sehinggakan aku tertidur dalam kelas time paper Science kertas 1 . sungguh sakit hati . dan sekarang aku sedang merana dan terus dan merana lagi dan merana akibat tidur lewat . agak sakit hati jugak sebab setan niyh ade je nak kene kann aku . aku rase kalau aku panggang itu setan , dia mati tak ? mesty takkan . *bodoh . sumpah menyesal tidur lambat .
kekadang tidur takcukup . ini disebabkan faktor aku bnyak on9 , banyak buat perkara tak berfaedah dan macam-2 lagi


Jangan lha tengok beruk niyh lame-2 . kau nampak tak dia tengah malu . dia malu sebab dia takpakai baju dan banyak bulu *bongok . Beri kemaluan , beri kemaluan *ayat anas 5 ** . dia malu sebab kesalahan dia . sebab dia tertidur time exam sains tadi *ibarat aku . beruk ni nampak comel apebile dia senyum . nampak so sweet dekat situ . perasan tak ? tk ? bute . dan harus lha cek dekat klinik gigi *tibe-2


aku tengah bayangkan macam mane muke cikgu Syuhada nanti bile check paper 1 aku . mesty muke dia macam kucing yang omeyy niyh . dah lha cikgu tuh omey . kalau marah mesty omey . dan semalam , sebelum balik , aku cium pipi dia . ambik berkat . mintak-2 bile cikgu bagi kertas , muke cikgu tak amcam kucing yang tercomel ni :) and harap-2 dia bagi mrkah bonus or markah kesian dekat aku yanng tak seperape Hot niyhh .


dan aku amat berharap bile cikgu bagi paper 1 muke cikgu comel macam kucing niyh . gile omey doh !
kalau lha dapat laki yang omey macam niyh *siot . back to the topic , cikgu -2 ! saya bukan nye taknak buat soalann . cume , saya tertidur comel macam kucing niyh ! maafkan saya . saya sayang cikgu --'


and now , nampak tak ini katil ? mengidam lha nak ade katil macam niyh . hewhewhew .
bile dah besar nanti , nak beli rumah sendiri and ade katil comel macam ni . eh , aku nak tidur sebernanye . maklumlha , penat campur sedih . sebelum tidor , aku janji . aku taknak tidor dalam kelas lagi . 
i love my hidung merah *mirul


Tiada ulasan:

Catat Ulasan