Lawak ? Sedih ?

Mule-2 aku happy dan akhirnye aku sedih dan ceria balik , Kenape ? aku stori dari awak okey ! Firstly , harini aku dapat duit kutu then dah janji dengan miza , efa , mimi , shida and zur nak blanje makan MCd . Mane takhappy mangkuk-2 sekalian tuh . Bukan senang orang nak blanje kan . kan kan ? *miza .
Firstly otw pergi Banting , aku tepon mak . aku nak cakap aku otw g banting . tibe-2 abang aku angkat . aku tanye lha mane mak . dia jawab mak aku tertinggal fone . fine ! aku punn off sebab taknak buang banyak kredit . then abang aku tepon balik . aku teragak-2 nak angkat . then dengan hati yang iklas aku angkat . dia cakap Bibik *makcik sebelah abah* meninggal . Weyh ! sumpah sedih . aku nagis dalam bas . bole banjir tau bas tuh aku rase . zur and yang lain-2 cube tenangkann aku . sape taksedih orang yang lebih kurang suke mara-2 kite time kecik meninggal . sedih gile bhai . aku diam dan termenungg abis . sampai mcd aku still diam . dann akhirnye zur yang buat lawak .dia ------- dan tembus . apelagi kelam habis lha .
Kawan-2 aku pulak takbiase dekat MCd banting . aku je kene bawak sebab boleh dikatekan tau selokbelok lha . then aku kene order , aku bayar dan angkat . bile masuk MCd aku terus lupekann kesedihan dan teruskan hidup . then aku sebenanye makan dekat MCd sebab aku nak jumpe Nenek *name samaran Amirul* dia nak suruh aku post kann hadiah lha . sumpah dia handsome . awww . Tergode mak . Hahahha . aku dah cair doh time tuh . mimi and yang lain-2 buat muke comel . nampak macam sweet gitu aku dengann mirul . Hahaha . dah lha kurus kedengkin . ahaha .

Then time nak makan bubur MCd , aku nak letak black paper , terletak pulak garam . sumpah masin bubur tuh . nasib tak gaul lagi . then aku buang lha yang mane tempat ada garam . makan punye makan , mase dah cemburu kiteorang . bile nak balik , zur buat hal . tau-2 lha kannn . sumpah memalukannn . then bile nak g stesen bas , nampak ade ramai polis . kelam kabut ahh . masuk uptown . then aku terjumpe beg Superm . Eh , tahlha . taktau lha jename ape . tapi beg macm beg SAG lha . tapi bukan beg SAG . lawa gile . aku punn beli . then ade polis tuh takabis-2 pandang aku and yang lainn . malas nak usha polis tuh , kiteorang lalu tempat lainn . then bile dah dapat bas , mimi usha polis tadi , dia nampak ade budak perempuann pakai baju sekolah kene tahan . nasib taklalu depan polis tadi . kalau tak , mati kene tahan sebab tak bawak ic . indon ? bangla ? hahaha . then bile sampai , habis lha stori aku kali ni . Papepunn aku cakap aku suke nenek aku *mirul* 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan