Cuti Cuti Melaka

ape ? mak kau curang ? gile ah . stori bhai dalam ni . Haha 
bukan ? abis tuh ? bapak kau mengandung ? wey ! gile punye keje lha . bukan ?
abis tuh ape ? mak kau marah kau on9 lame-2 eh ? haha . padan muke kau . dah-2 tutup ! 
eh , jangan . hahaha . err --' . ape macam cuti sekolah 2 minggu ? best ngak ? takkan . sebab takbest loh .
sebab ? ingat tak aku ade cerite pasal kem ? dah lha takbest . sumpah muke aku itam ouhh . 
nasib ade FAIR AND LOVELY . kalau tak abis lha muke aku itam macam mane itamnye masuk sekolah taun ni hari tuh . TAUBAT ~
then lepas je kem tuh , aku still lepak dengan mira nad buat aktiviti macam biase . makan tido makan tido . 
itu hobi aku . lepas je hari ahad , kan hari isnin . 3 hari bulan or 4 hari bulan . lupe ahhh . 
buat ape ? ade futsal dengan kawan-2 . okey sape ?
ehsan , adam , aeman , adik aku , byha , umi , mimi , shida , mira . and ade lagi 3 orang lelaki kawan ehsan . taktau loh . then hari khamis mak ajak balik kampung .
serius aku bahagia . sebab ape ?
sebab aku dapat jumpe sedare . and paling membahagiakan aku apebila mak cakap akan tidor dekat sane . 
weyh . serius best . dpat jumpe cousin . manje-2 dengan dieowg . memang selame abah meninggal aku takpenah nak manje-2 dengan cousin sebab jarang balik . kalau balik punn just tengok-2 then balik . bende ni membuatkan perkara paling takbest and bila dah dapat peluang sebegitu , memang best ahhhh .
memang agak batak . 
paing best bile dapat pergi kubur babah . errrr --'
rindu ohhh . time dekat kubur aku cerite semua . aku luahkan semua ,. tapi dalam hati ahhh . 2 hari pergi . dekat kampung dekat sangat-2 dengan pantai . ha ! ape lagi . terjun . eh , just main layang-2 je . mak marah sebab aku jadi budak-2 . wooooo . 
makcik ade jual makanan dekat tepi pantai . ha , tolong-2 sikit . 
and paling special ,
HELMI ! 
aku jumpe gambar helmi dalam fone cousin . sumpah dia handsome . and cousin aku tengah berusaha untuk dapatkan dia untuk aku . eceyhyahhh . 
apeapepun aku and cousin aku tengah berusaha dapatkan HELMI untuk aku . 
uyooooooooooo .
hahahaa
ouh HELMI . 
dah abis dah --'



Tiada ulasan:

Catat Ulasan