Hari Ni .

Harini bersamaan 20.6.2012 , Ade ape ? Ade ape ? nak dengar tak ? dengar lha weyh . Plissssss . Woahhh , bagus lha kau nak dengar aku cerita harini . Harini aku nak cerita pasal Doremon ntv7 . pernah tgok tak ? ala , yang lepas cerita Shin Chan tu lha . ape ? bodohnye lha . takkan taktau sape artis utama ? tulha . yang sirabun spec mate besar . sape ? Nobita lha . ala , yang suke Shizuka tu lewwww . lantak kau lha .

sebernanye aku bukan nak cerita pasal tu . wa mau stori pasal harini wa tersangat bahgia ,tersangat sakit . wa cite straight je lha . luolang pandai-2lha imbangkannn yang mane sedih , yang mane happy .

firstly , dalam pukol 11.30 seorang cikgu lelaki yang aku takberape nak kenal sebab dia cikgu praktikal baru dan bakal akan wa jadikan bestfriend . hahah . cikgu niyh pendek je . tak tinggi . name dia Hafizul Fitri . wa taktau lah sape name bapak dia . dia dari papar , sabah . dia masih young lagi . hahha . 24 tahunnn . serius aku cakap dia bukan test nak jadi pakwe wa . no wayyy . pakwe wa hanye tutttt . hahahah . dia suke buat lawak . dah lha pekak  . serius lawak dia buat muke HANDSOME tadi . awww awww , sori bhai . wa tak tergugat iman . sebab iman wa kuat . hahhaa . muke dia macam Jiman . sape Jiman ? Jiman niyh pakwe kakak aku . jiman dari sabah jugak . mesty kakak aku kawin aku pergi sabah . woiwoi . nak pergi ouhhhh . Mesty best naik bas , eh , naik aeroplane . kau ade ? jelos kannn ? Hahhaha , dia ade buat game tadi . eh , bukan game . dia macam game . tapi bukan game . dia macam perkenalkan name , minat and cita-2 . nama saya Nurul Damia Aqilah Binti Othman . minat saya , saya suke main lappy . cita-2 saya nak jadi Tentera Udara Malaysia . Woah . bangge . best jugaklha game dia . cikgu buat cenggini sebab cikgu nak latih wa and kawan-2 wa bercakap *macam takpanadai bercakap pulak ouh . dia nak kawan-2 kite tau ape cite-2 kite . memey best lha .

Cite punye banyak mase mencemburui kelas aku . aisyemannn . potong line betol . kacau ~ serabut loh . lepas cikgu keluar , ade sorang lagi cikgu practical masuk . muke dia macam zulkifli ariffin loh . tapi badan cikgu ni taktegap . badan artis tuh tegak and puteh . kulit dia macam sowo matang . eh , betul ke aku cakap ? ape aktiviti dia buat ? dia suruh tulis 6 orang yang wa sayang .
1-abah , 2-emak , 3-s***** , 4-fitri , 5-alan , 6-nenek
ha , nilha antara calon-2nye . bila dah siap , cikgu suruh padan sorang yang kita sayang , aku padam nenek , then bila dah siap , kene padam lagi sorang . aku padam alan , then potong lagi , aku potong fitri . then potong emak . then potong abah . and tinggal ****** . then bila cikgu tanye kenape kite tinggalkan orang yang kite takpotong , terus aku potong name ****** and betulkan name abah . lawak . 12.45 cikgu suruh tulis kelemahan and kelebihan kita . aku tulis banyak jugak . tapi cikgu suruh antar kelemahan je . kelebihan takpayah hantar . haish . cikgu macam taik doh . better takpayah . kucing kelabu hitam betuul . hahah

pukol 4 pergi sekolah . ade latihan kawad kaki . weyh ! aku taknak hitam lagi . cukup sekali orang panggil aku Negro hari tuhhh . menyesal mandi time tengah hari dekat swiminggpool lame-2 . aisyemannn . wa paling benci hitam . nanti wa jadi macam adam .. hitammmmmm . no mennn . mira cakap mia bukan dulu time bukak sekolah kau hitam ke , asal sekarang kau puteh balik . kau pakai ape ? soalan ni dah lame . time bulan 2 or 3 arytuh . still remember lha . hahaha . tah lha . aku punn taktau kenape jadi cenggitu . cenggane ? cenggitu lha . hahaha . biarlha . kawan aku bagi sokongan , dieowg cakap rilexs lha mia , kau puteh balik nanti . okey , aku trust kau kawannn . aku cume masuk kawad kaki akn 4x100 . lawak dohhh . mesty mengah . Hahaha . bapak ahhh . papepunn aku harap tahun ni rajawali 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan