no tittle

Asalamualaikum

Harini dah masuk 11 hari aku dengan shahman my baby buu. Dia layan aku dengan baik sangat. Sangat baik. Tapi semalam satu hari aku takdengar suara dia dan dia takbalas mesej aku. Aku risaukan dia. Aku takut jadi apa-apa dengan dia. Risau sangat. Aku takut somethings happend dengan dia. Aku sayang dia sangat. Aku takut dia berubah hati. Hummm. Aku nak sangat jumpa dia dan tanya why dia takbalas mesej aku and why dia tak angkat aku call. Aku tahu dia sibuk kerja. Tapi aku pun kerja. Aku pun sibuk, Maybe kerja dia lagi sibuk dari aku. Dia cakap dia nak cari kerja sementara sbb nak belikan aku hadiah. humm, tah betul ke tidak. Then handfone aku pulak buat hal. Fone aku rosak. Acane nak contact shahman? Ni semua cousin aku punya pasal. Asyik cakap fone aku pekak. See, dah jadi betul-betul yang fone aku pekak. Bured ahh.

Aku tersangat merindui katil aku. Selama aku kerja ni, aku terpaksa tidur atas toto dan bertemankan 1 bantal cousin, 1 bantal sendiri dan Aiman. Siapa Aiman? kejap lagi aku cerita. Aku merindu semua yang ada dalam bilik aku. Macam katil, bantal peluk, and benda paling aku rindu adalah gamba shahman. Aku nak peluk gambar shahman. aku rindu gambar dia sangat-sangat. Takdapat peluk tuan, peluk gambar pun jadilah :/ Aiman adalah anak patung yang babah bagi dari kecik. Takingat bila babah bagi. Tapi yang pasty masa kecik abah bagi. Masa sebelum couple dengan syed, aku panggil nama anak patung aku abah bila dah couple dengan syed aku panggil anak patung aku aiman. Semperna nama syed aiman hakim. Aku tkkan pernah ubah nama anak patung aku sbb aku nak biar org tau, aiman adalah orang yang aku sayang


Ada nampak perkataan man kann? Sebernanya dekat dada aiman aku tulis Othman. Nama pakwe aku shahman . Jadi lettuw. Means nama shahman and nama othman dekat kann? ada mann?hahaa. Yaallah.

Harini hari ke5 aku kerja ikut cousin aku pergi menianga air dekat serdang. Then aku penat sangat. tengok gambar ni


Gambar candid


Aku bosan sangat masa tu. Tu yang luangkan masa baca novel. See, ada nampak aku hitam tak?


Tuan empunya kamre yang perempuan tu. Yang lelaki pakwe dia. Eh, cousin aku yang lelaki. Yang perempuan tu makwe dia. disebabkan nak cari rezki yang halal. cousin aku dari melaka turun ke serdang


Aku buruk right? Nampak sangat muka aku dah hitam

Agak-agak, kalau aku hitam. Shahman masih sayangkan aku tak? Humm, sedih ahh kalau shahman taksayangkan aku sbb aku hitam. heeeee,





Tiada ulasan:

Catat Ulasan