Asalamualaikum

Now hati aku luruh seperti bunga yang sedang gugur di tepi jalan. Kenapa? Sebab aku baru ditinggalkan oleh Shahman and now Asan tinggalkan aku. Siapa Asan? Hummm. Nanti aku akan story. Why kalau aku sayangkan someone dengan sepenuh hati, someone tu akan tinggalkan aku. And bila aku taksayang sangat dengan orang tu aku yang akan tinggalkan dieorang. Siapa salah sebernanya? Aku tinggalkan deme bukan sebab aku game deme. Aku cuma bosan dengan sikap dieorang. Ish, entahlha. Siapa lha yang akan dapat bertahan dengan sikap gila-gila aku ni. Bila aku dah dapat orang yang bertahan dengan sikap aku, aku pulak pergi lepaskan. Aiyoyo. Hummm

Asan ialah orang yang aku jumpa dekat tempat kerja aku. Umur dia 17 tahun. Dia ni boleh dikatakan alimlha jugak sebab satu famly dia bukan sekolah biasa tapi satu famly dia sekolah madrasah. And aku pernah tengok muka umi dia dan umi dia pakai purdah :D Comeyy sangat umi dia. And aku ada tengok gambar adik  dia. Adik dia 4 orang. Cuma yang masih kecil hanya 3 orang. Yang sorang lagi sebaya dengan asan sebab asan dengan adik dia kembar. Nama orang yang aku sayang Asan dan nama kembar asan ialah Usin. Nama dieorang unikkan? Humm. Asan ni ada 13 orang adik beradik. Famly dia semua alim weyhh. Err, mesty aku takkan dapat siAsan sebab aku ukan setanding alim macam Asan. Humm.

Kenapa hati aku luruh? Asan buat aku sukakan dia and dia tinggalkan aku macam tu je. Eh, aku belum ada apa-apa hubungan dengan dia lagi. Cuma, tahlha. Aku rasa sikap pelik aku membuatkan aku bukan taste dia. Maksud aku aku ni taksuka lelaki merokok, taksuka bila text or call tukar topic sebelum topic yg belum dibincangkan belum habis. And banyak lagi. Tapi, cuma dua perkara ni je yang ada pada asan. Asan ni jenis hisap rokoklha. Then bila aku tengah cakap pasal makan, dia akan tukar topic lain. Itu yang aku benci. Yang aku ni pulak cakap straight pasal aku tak suka dua perkara dekat dia, Ish, hummm

Asan, thanks sebab kau sudi jadi kawan aku. Kau nak tau tak? Bila aku mesej kau, kau akan balas then balasan kau tu buat aku gembira dikala aku sedih tau tak? Kalau aku rindu kau, aku baca balik text yang lama-lama. Aku rindu nak tengok muka putih kau. Aku rindu dengan suara kau. Aku rindu nak pegang phone kau. Boleh tak kalau aku nak chaje fone kau lagi? Boleh tak aku nak tukar battery fone dengan kau? Boleh tak aku nak bace mesej kau? Kau nak tau tak? Sekarang ni aku tengah ingat macam mana aku boleh jumpa kau asan. Hey asan, i'm really sorry :'( Asan, mesejlha aku. Call lha aku. Aku rindu nak dengar suara kau. Seriuslhyy. Hope kau dapat bace status ni :|

Asan, ni status fb aku :') Asan, i'm really miss you







Tiada ulasan:

Catat Ulasan