Dia dah pergi tinggalkan aku

Asalamualaikum.

Baru haritu aku cerita sedih pasal shahman mengaku ada makwe baru tengok-tengok dia tinggalkan aku. 5.12.12 dia tinggalkan aku pukul 6.05 petang. Dia kata dia kesiankan aku sebab aku sering diaabaikan. Why dia anggap macam tu sedangkan aku takpernah rasa diaabaikan? Tahlha, mungkin aku dengan dia takde jodoh. Mungkin aku dengan dia takserasi. Orang cakap Allah akan memisahkan kita dengan orang yang salah dan akan mengantikan seseorang dengan yang betul. Dah banyak kali aku couple dan akhirnya putus. Mungkin mereka semua bukan jodoh aku. Opss, bukan orang yang betul yang Allah jodohkan. kan?

Dia cakap dia merasakan aku selalu menangis sebab dia abaikan aku. B, saya takpernah menangis sebab awak abaikan saya. Saya faham kenapa awak abaikan saya. Awak sibuk kerja kann? Bila saya dah berhenti kerja awak pun berhenti kerja sebab penat sangat dan kakak awak suruh berhenti sebab dia nak awak fokus SPM tahun depan. Takpelha b, awak sendiri cakap awak dengan saya takserasi. B, saya tahu awak menangis petang tu. Saya tahu. Bila awak luahkan perasaan dekat inbox fb, saya baca penuh dengan tangisan. Tapi saya mengelap air mata saya. Saya cuba kuat. Saya cuba tahan menangis sebab saya taknak awak kene sebat dekat akhirat sebab saya menangis kerana awak

Awak, maafkan saya sbb dekat akhirat nanti awak akan disebat. Maafkan saya b. Sepanjang awak dalam hidup saya, hanya dua kali sahaja saya menangis. 2 kali b, First masa bila tah. Saya lupa and last masa awak luahkan semua pada saya. Saya menangis sebab awak cakap awak taksayangkan saya. Takcintakan saya dan awak bencikan saya. Masa tu saya dah menangis. Airmata saya dah berguguran dengan deras b. Masa tu pulak kawan saya online twiter. Saya mengadu dekat dia. Dia suruh saya kuat. Dia cakap buat apa kita sayang pada orang yang taksayang kita.  Masa tu awak belum cakap pasal break. Then saya cakap dengan dia yang saya tahu awak masih sayangkan saya. Awak sengaja cakap macam tu supaya awak dapat sakitkan hati saya.

Awak, saya takpernah benci awak. Awak, if you want come back to me hati saya masih terbuka untuk awak. Awak, 19 hari je saya dalam hati awakkan? Tapi, saya akan letakkan awak dalam ruang hati semua bekas-bekas saya. Awak, saya masih sayangkan awak. Jika awak takpercaya, belahlha dada saya. Awak, saya tahu awak dah buat saya banyak kali sakit hati. Saya terima. Saya takmenagis bila awak sakitkan hati saya. Cuma saya sedih sebab awak buat saya sakit hati. Awak, awak takpernah marahkan saya kan? cuma awak tegur saya sebab saya terlalu manja dengan awak.

Awak ingat tak awak cakap awak nak bawak saya pergi Johor Bahru? Ingat tak? Awak ingatkan? Awak ingat tak? Ingatkan? Saya tahu awak ingat. Saya pernah cakap yang saya takpernah pergi johor. Then awak cakap awak janji yang awak nak bawak saya dalam masa 20 tahun lagi. Itu bermakna masa saya dan awak 36 tahun kan? Awak, saya akan tuntut janji awak. Please sayang. Saya pernah cakap kalau saya dah kahwin masa tu macam mana dan awak jawab, eh. Bukan mia kahwin dengan ahcik ke? Yaallah, b masa tu kita belum couple kann? Masa tu saya mula jatuh cinta dengan awak. Saya seperti aiskrim dan awak seperti matahari. Apa yang awak cakap saya akan cair.

B, saya dah mula sayang awak tau? Taktau? Takpelha. Saya tahu awak sayangkan saya cuma mungkin awak taksuka dengan cara saya layan awak seperti prince atau awak dah tau pasal asan. Eh, saya takcurang dengan awak sayang. Asan tu cuma kawan saya. Mungkin awak ada baca tweet saya dengan kawan saya pasal asan. B, saya minta maaf if awak terasa dengan tweet saya. B, saya takkan harap awak akan balik dengan saya sebab saya tahu, setiap pencintaan akan berakhir dengan kegagalan. Opss, betul ke? Ahaks.


Awak mesty tertanya kenapa saya buat " :D " saya buat macam tu sebab saya nak awak tau yang i'm a strong girl. Saya taknak awak down sebab nampak awak down. Serius. Saya tak menangis tau masa kita berpisah. Saya cuma sedih je. Saya ada cakap dengan awak yang saya nak tengok awak bahagia dulu dan awak cakap hum. Adakah awak nak balik dengan saya? Takmungkin lha kann? Humm. Saya sedar siapa saya. Takpe b. Kita taksempat nak sebulan kan? Saya baru impikan nak celebrate one month anniersary kita masa kakak saya kahwin. Tapi awak dah tinggalkan saya. Takpelha awak. Saya terima semua ni :D





Tiada ulasan:

Catat Ulasan