Cat kelas

23.2.2013 merupakan tahun terakhir untuk cat kelas. Sumpah rasa sedih gila. Rasa macam taknak keluar dari sekolah. Rasa macam takpercaya yang aku dah besar. Rasa macam taksabar nak berhenti sekolah pun ada. Serius rasa macam nakkkkkkkk. Aish. Rasa macam takpercaya yang tahun ni aku dah form 5. Omg, sumpah takpercaya langsung ahh. Sambung story pasal cat. Jom tengok gambar ni :


Ini aten a.k.a budak selalu kena perli dalam kelas. Dia selalu kene perli dengan aku, eqal, adam and semua ahh senang cerita



With izaty a.k.a adhek or kechik. Budak ni baru masuk jadi member aku tahun lepas. Even baru kenal tahun lepas tapi aku dah anggap dia macam adik aku.


Masa ni baru lepas siapkan bahagian belakang. Best-best tengah cat ada budak nak amik gambar aku


With syafiq. Tahun ni baru rapat dengan dia and tadi membuatkan aku makin rapat dengan dia


Aku memang suka manja dengan Adam, tu sbb nampak gambar aku dengan adam dekat gila. Adamlha budak lelaki dalam kelas aku yang paling spoting gila


Syafiq part II. Dia pegang tangan dia sbb aku cubit dia. Dia tu jahat sangat taknak amik gambar dengan aku.


Aku, adhek and wanie.


With syafiq again.


Mira, Adam and budak paling nakal dalam kelas.

Sedihnya tahun depan dah takdapat nak cat kelas and takdapat jumpa dieorang hari-hari :'(





Tiada ulasan:

Catat Ulasan