''''

Malam tadi aku call farid. Dalam satu jam setengah aku call dia. Sumpah bahagia gila bila dapat cakap dengan dia. Paling best bila dia panggil aku babun and aku panggil dia tenuk. "Kau pernah tengok babun gelak tak?" dia panggil aku babun. Cis kau bunga. Aku banyak membebel dengan dia semalam. Dia ni cita-cita dia nak jadi pemain kriket negara. Fuyoooo.. Lepas tu dia cakap "Okey apa aku nak jadi pemain kriket daripada aku jadi pramugri" Eh, dari situ aku dah gelak. Lepas tu dia cakap aku ni gelak macam babun. Sumpah aku cakap aku takpernah dengar dia gelak. Selalu nampak dia senyum je. Takpernah lagi. Serius. Then, aku cakaplha yang aku baru first time dengar dia gelak, lepas tu dia cakap ha? takdengar . Aku terus cakap takde papelha bunga.

Aku tanya dia betul ke dia nak pindah. Dia cakap aah, bulan 4 ni. Lepas je dia cakap, hati aku dah menangis. Hati kay, bukan mata. Aku cakap dengan dia jangan pindah, dia still ckap kenapa. Tu je jawapan dia. Dia cakap dia nak pergi sana sbb nak kembangkan bakat dia. Lepas tu aku cakap jangan lha pergi.


Farid: " Kau menagis eh? " 
Aku: "Mana ada" 
Farid: Ye, kau tengah nagis kan?
Aku: Eeee, mana ada.


Terus muka aku macam ni. Serius. Eh, malas nak type sbb takde mood. Nantikan entry yang lain kay




Tiada ulasan:

Catat Ulasan