Dia saya punya

Akhirnya 10.2.2013 menyatukan hubungan aku dengan bunga. Pukul 11.04 malam. Sumpah macam takpercaya kay. Macam mana boleh couple? Biarlha aku dengan dia yang tahu. Aku taknak hebohkan macam mana aku boleh couple dengan dia. Perempuan mana je yang takbahagia kalau dapat bahagia dengan orang yang dia suka, orang yang dia minat. Kann? Hahhaha. Sumpah bahagia gila. Bunga ni macam takromantik pun ada. Tapi takpe, dia sweet ahhh. " Nak ke kau couple dengan bunga kau ni? " Alahai, acenggitu je dia minta couple. Takpe-takpe. Baru couple belum kahwin. Hahhahaa. I promise to my self, kali ni aku takkan sia-siakan dia. Cewah. Even dia muda setahun dari aku, aku takkan lupakan dia. Eh, dia kan orang pertama budak bawah umur yang couple dengan aku. Aku takut ahh apa pemikiran budak sekolah aku nanti. Nanti ada yang cakap " Ish, damia couple dengan budak muda? Taksedar diri ke hapa? " Aku takut gila kalau ada yang cakap macam tu. Tapi takpe, aku akan cuba buat bodoh dengan apa yang dieorang cakap. Aku akan cuba ! Yah, i try.


Aku nak jadi macam ni. Aku nak cuba jaga hubungan aku dengan farid sampai bahagia macam ni. Aku nak jadi macam ni. Kalau dah takde jodoh nak buat macam mana kann? Tapi, aku akan cuba jadi macam kakak aku yang ke 4. Dhuha. Dia dah 5 tahun couple dengan pakwe dia. Haikal. Kakak aku yang first pun bercinta taksampai 5 tahun tengok-tengok dah ke jinjang pelamin. Aku nak cuba bercinta dengan farid lebih dari 5 tahun. Dhuha banyak sangat halangan dia tempuh. First, bapak haikal taksuka dengan dia. Last-ii bapak dia terima jugak. Then, dhuha curang. Haikal pulak meroyan separuh mati nak balik dengan sidhuha. Aku jugak yang jadi mangsa. Aku dengan kakak aku yang first jadi tempat luahan perasaan haikal. Dia cakap dia sanggup betunang dengan kakak aku asalkan dia taknak berpisah dengan kakak aku. Sampai si haikal tu masuk hospital bagai. Bapak kuat cinta mangkuk berdua ni. Bila dhuha dah berbaik dengan haikal, si haikal pulak buat hal. Dia curang dengan kakak aku. Sampai kakak aku balik rumah lama aku sbb nak jumpa haikal. Lepas tu dieorang dah bahagia. Then masa kakak first aku kawin haritu haikal sanggup datang tolong. Dia tolong buat telur jadi merah, basuh pinggan. Macam-macamlha dia buat. Memang best sangat masa haikal datang. Dia banyak tolong buat kerja. Kadang-ii kerja aku pun dia buat :D


Haikal yang tepi sekali, yag pakai seluar jeans baju melayu cream. Dhuha pulak yang tepi sekali tengah duduk pakai spec berbaju cream. Ha, tu lha kakak and bakal abang ipar ke 4 aku. Eh, kenapa aku boleh cerita sampai kakak aku pulak ni. Alahai. Tadi aku mesej farid. Alangkah indahnya. Tapi aku dengan dia still pakai kau dan aku. Hummm






Tiada ulasan:

Catat Ulasan