Farid?

Yaallah, kenapa kau beri perasaan sayang aku dekat dia? Kenapa kau bagi perasaan cinta aku dia? Kenapa kau beri perasaan suka aku dekat dia? Kenapa kau bagi semua tu dekat aku? Kenapa? Yaallah, aku takkuat dengan semua ni. Aku takkuat. Aku rasa macam takberbaloi dengan semua ni. Yaallah, kenapa semenjak dua ni aku selalu menangis sebab farid? Kenapa semua ni terjadi? Kenapa aku selalu menitiskan air mata untuk dia? Air mata aku takterkira.

Awak, kenapa awak takpernah nak luahkan semua dekat saya? Awak selalu pendamkan perasaan awak sendiri. Awak, saya nak tahu perasaan awak. I'm serius darling. Kenapa awak selalu buat bodoh bila ada dengan saya? kenapa awak buat saya macam tunggul kayu? Awak ta adil! Awak tau tak, saya tengah menangis ni? Air mata saya jatuh setiap kali saya menaip?Awak, sampai hati  buat saya macam ni kann? Awak taksuka saya awak tolong cakap. Saya taknak syok sendiri. Awak,  saya nak je terus terang dengan awak pasal apa yang saya takpuas hati dengan awak. Tapi saya takut awak akan tinggalkan saya. Saya takut wak. Saya takut sangat awak tinggalkan saya. Awak tau tak, satu hari saya tak tengok muka awak macam saya berdiri menggunakan sebelah kaki. Awak, tolong jangan buat saya macam ni. Awak tau tak, hati saya memberontak mintak putus. Tapi saya taknak. Saya taknak! Saya sayangkan awak. Awak nak tau kenapa saya nak mintak putus? Sebab sikap awak! Sikap awak buat saya macam taktentu hara. 

Awak, saya menyesal sukakan awak. Saya menyesal mencintai orang yang takpernah sukakan saya. Saya menyesal dengan semua ni. Saya menyesal MENCINTAI awak. Saya MENYESAL kerana awak. Awak tau, disebabkan awak saya dengan kawan-kawan saya gaduh. Awak tau? Awak taktau. Yang awak tau cuma saya sayangkan awak. Awak tau, saya sanggup habiskan duit untuk call awak dekat asrama? Awak  saya sangup takmakan semata-mata nak kumpul duit. Kumpul duit untuk call awak? Awak tau tak semua tu? Bila saya call awak, ada je alasan awak untuk taknak saya call. Nak mandilha, nak makanlha. And whatever ahhhhhh alasan awak. Bila saya dapat tau awak rimas dengan saya asyik call, saya terpikir. Awak takpernah nak call saya. Tapi dalam hati saya cakap "farid takde kredit ahh, cubalha paham" Awk, saya sanggup buang masa saya untuk menulis surat cinta untuk awak. Awak tau, masa prep adalah masa belajar. Bukan masa untuk tulis surat cinta. Tapi saya korbankan masa tu untuk tulis semua tu. Masa exam, saya tulis surat untuk awak. Tapi surat saya awak takpernah balas. Dalam hati saya cakap, " awak mesty busy" 

Awak, setiap hari saya mesty cerita kebaikan awak dekat budak dorm saya, dieorang selalu dengar cerita pasal awak. Saya takpernah cerita buruk pasal awak. Cerita buruk pasal awak saya simpan dalam hati saya. Saya taknak ada yang tau tentang awak. Awak, setiap malam saya menangis untuk awak. Saya tengok gambar awak setiap malam, saya peluk baju awak setaip malam. Saya cium baju awak setiap malam. Saya tidur dengan baju awak setiap malam. Saya cakap sorang-sorang setiap malam bila semua budak dorm saya dah tidur. Saya cakap "kenapa awak layan saya macam tong sampah. takpe-takpe, mungkin awak penat" Awak tau, saya takpernah penat cerita pasal awak dekat isma? Isma tahu masalah saya. Awak, semenjak saya couple dengan awak, hubungan saya dengan kawan sekelas saya makin renggang. Dulu kalau saya ada masalah saya mesty peluk mimi, cerita dekat mimi. tapi sekarang tak. Saya takberani peluk mimi kalau saya ada masalah pasal awak. Saya dah takberani nak menangis depan mimi. Awak, kalau saya tahu awak macam ni, saya taknak couple dengan awak. Saya rela single dariapa couple dengan awak

Kenapa awak jadi macam ni? ima cakap saya bodoh sebab saya terima awak balik. Ye saya memang bodoh. Saya terima lelaki yang takpernah sayangkan saya. Awak, saya menyesal merayu dekat awak. Hummm. Awak. Kenapa awak cuma nak test saya? Maksud saya pasal putus. Kalau awak mintak cerai, awak takbole main-main wakkk. First masa kita putus awak cakap "saya saja nak test awak" kali kedua putus awak cakap "awak terkene panggilan hangit" Heyyy, awak ingat hati saya ni barang ke? Ha? awak ingat saya takde perasaan? Awak, saya terima awak sebab saya sayangkan awak. Saya sayangkan relay kita. Saya nak relay kita sampai ke anak cucu and kalau boleh sampai syurga wak. Awak, kalau kali ketiga awak nak test saya, saya dah taksanggup terima awak. Maybe ahhh. Sebab saya rasa "Allah akan beri orang yang lebih sayangkan kita" Awak, awak tau. Bila saya rindu abah, saya mesty cakap "hey damia, Allah amik abah dan allah bagi kau farid. Bila allah amik farid, allah akan bagi kau orang yang lebih baik" jyeahhh. Awak, saya dah taknak menangis sebab awak sebab saya taknak awak kene sebat dekat akhirat. Serius. I'm promise to myself darling :)

Yaallah, aku mohon padamu agar Farid adalah jodohku. Amin :') Awak, saya mintak maaf. Kalau awak baca blog entry ni. Saya minta maaf sebab saya cakap saya menyesal mencintai awak. Awak, sebernanya saya takpernah menyesal mencintai awak. Tapi saya menyesal tulis macam tu. Maafkan saya. Saya nak awak tau, saya terlalu sayangkan awak. Tolong jangan tinggalkan saya macam mana arwah babah tinggalkan saya. Saya harap awak takkan berubah hati bila baca entry ni.
Awak! Saya sayanggggggggggggggggggggggggg Awak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan