#ZH

Asalamualaikum. 
Alhamdulillah, hati ni dah terubat dari luka yang sekian lamanya berdarah :')
hati ni dah dijahit oleh 11 orang
siapakah?
bukan lelaki, tetapi perempuan
mereka lha penguat semangat aku
mereka pemberi kata-kata hikmah dekat aku
mereka selalu bagi aku kekuatan
mereka bagaikan tulang belakang aku setelah tulang belakang aku patah
hebatkan mereka?
mereka selalu buat aku tersenyum
mereka selalu buat aku marah
mereka selalu buat aku terkentut-kentut *eh?
mereka seperti sebelas orang bidadari dari kayangan yang comel
mereka menjahit luka ini dngan perlahan-lahan supaya hati ni takkan dirobek lagi
mereka melindungi luka yang ada dekat hati aku menggunakan perkataan 
ZH
mereka ibarat kucing comel 
siapa mereka?

INILAH MEREKA




Inilah mereka
inilah 
ZH


Kami ZH Takkan Terpisah 

Mereka ialah

  • Eysma
  • Yaya
  • Teah
  • Ima
  • Dayah
  • Ainna
  • Jannah
  • Shila
  • Mokteh
  • Tyra
  • Shera


Yah, dieorang selalu bagi aku senyuman aku yang farid dah amik, dieoranglha yang jahit luka dekat hati aku ni. Even jahitan dieorang taksempurna lagi, tapi aku berharap jahitan tu takkan pernah terbuka. Aku taknak disakiti lagi. Lepas SPM kalau hati aku luka siapa nak jahit? siapa ehh? maybe zaty. tapi zaty cuma sorang. dia takkuat nak jahit semua dah dia tidak pandai untuk kukuhkan jahitan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan