Saya masih ingatkan awak


Sampai sekarang aku masih takboleh lupakan dia
sampai sekarang jahitan ZH masih belum siap
Sampai sekarang hati aku luka
Sampai sekarang luka tidak sembuh
sampai sekarang air mata masih lagi jatuh hingga ke pipi
sampai sekarang dia tidak sdar bahawa cinta aku masih lagi padanya
sampai sekarang aku tidak boleh mencintai lelaki selain dia
sampai sekarang aku tidak boleh terima kenyataan dia sudah pergi
sampai sekarang aku masih mrindukan kenangan dari dia
sampai sekarang aku masih seperti lilin yang membakar diri
sampai sekarang aku makan tidak cukup

Yaallah, kenapa kau beri perasaan sayang ini kepada ku terhadap dirinya 
kenapa kau berikan perasaan cinta ini kepadaku terhadap dirinya
kenapa yaallah?

Yaallah, ujian yang kau brikan tidak lha seberat mana pun
tapi, hati aku tidak kuat untuk menghadapai ujian ini
aku tidak mampu yaaallah

Farid, saya tahu awak dah bahagia.
saya tahu awak dah lupakan saya
saya tahu awak sudahpun ada penganti saya
saya tahu awak membenci saya sehinggakan awak unfollow saya

Farid, betapa sayangnya saya terhadap diri awak, 
betapa cintanya saya kepada awak
betapa rindunya saya terhadap awak
betapa kejamnya awak buat saya macam ni. 

Farid, awak sudah ada penganti?
saya ?
saya masih menunggu kehadiran awak disisi saya.

Farid, kenangan kita masih segar dalam otak saya
Kenangan kita berlegar-legar dalam fikiran saya

Macam mana saya nak SPM nanti? 
macam mana saya nak hadapi semua ni 

awak pernah cakap dkat saya awak takkan tinggalkan saya. tapi, awak sudah tinggalkan saya
Saya rindukan awak. Saya rindukan kenangan kita

Farid, tahun depan saya dah takboleh tengok awak.
Tahun depan saya saya dah taknampak awak makan,
saya dah taknampak awak minum
taknampak awak buat duckface

bukan tahun depan sahaja, 
malah, sampai saya mati saya takkan nampak lagi muka awak.
saya rindukan awak.
kenapa awak tinggalkan saya?
awak dah taksayang saya?
awak!
awak kejam!

Saya dah taktau nak cakap apa.
Awak, kenapa awak unfollow saya dekat twitter? 
awak rimas dengan saya?
awak!


Baiklha
awak pernah cakap dengan saya 
"kau pergilha cari lelaki yang boleh bahagiakan kau, kalau kau still lagi dengan aku, kau akan derita"
awak, saya takpernah derita dengan awak.
saya sentiasa bahagia dengan awak
saya sentiasa perlukan awak dalam hidup saya. 

awak ingat tak, awak pernah suruh saya lupakan awak? 
awak, saya takkan pernah lupakan awak, 
saya minta maaf sbb saya dah bakar semua janji awak. 
saya minta maaf
sorry sayang

B, awak sihat?
awak dah makan?
B, awak dekat mana?
awak dah sembahyang?
awak, nanti kirim salam dekat mak :)


awak, sampai sini je saya bolh tulis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan